10 Nisan 2017 Pazartesi




Merhaba Blogum,
Merhaba sanal günlüğüm, merhaba kimse olmadığında bile tek konuştuğum sırdaşım..
Hala okuyanlar takip edenler var mı bilmiyorum..
Ne de olsa eski etkileşimim ve aktifliğim yok ama eskiden beri takip eden blogdaşlarım var, hala iletişime geçiyoruz zaman zaman..
Hepinize merhaba :)

Ne tuhaf, ama ne güzel de bir duygu..Birbirlerimizi hiç tanımıyoruz ama ortak paydalarda buluşup sanki çok samimi arkadaş gibi konuşabiliyoruz..

Samimiyet gerçekse eğer mutlaka karşınızdakine geçiyor demek ki..

Buraya yazmadığım onca zaman başımdan neler geçti neler.Okuldayken her ne olursa her ne yaparsam koşa koşa gelir buraya yazardım..

Şimdi gündemim o kadar yoğun ki, yazmaya zaman bulamıyorum..Ama hep böyle gitmez tabi ki o yüzden artık günümü programlayarak yazarak bu yoğunluğa bir çeki düzen vermeye çalışıyorum..

Burada bahsetmeye zamanım olmadı pek .. Bir kaç ay önce
kendi markamı oluşturdum..Tüm bu yoğunluğun sebebi markama ait ürünleri ilk kez bir tasarım festivalinde görücüye çıkaracak olmam..


Markamın adı Çizikoo .. Aslında böyle kısaca bahsetmek istemiyorum..Uzun uzun tüm süreci buraya yazmak istiyorum.. İstiyorum çünkü başımdan geçenler yaşadığım zorluklar unutulmasın..Unutmayayım hiç..Yarın ne getirir bilemeyiz hayallerim büyük, ve bir kısmı gerçekleşti..Hemen üstüne çizik atıp yenilerini ekledim..

Ama çıkış noktamı unutmamak için buraya da yazacağım tüm sürecimi..

Şuan öyle yorgunum ki, bugün baskıların bir kısmını hallettik sayılır..Aslında hemen uyumak istiyorum ama programımda yer alan bir kısa film vardı onu izleyip hemen kendimi uykuya bırakmak istiyorum..

Yat uyu ne diye kendine eziyet ediyorsun diyenler olur belki içinden :)
Ben eziyet etmiyorum aksine kendimi motive ediyor ve zihnimi tazeliyorum.. Ayrıca günlük programa bağlı kalmak bir sorumluluktur..Madem to do list tutuyorum o halde disiplinli olmalı ve hakkını vermeliyim diye düşünüyorum..

Şimdilik hoşçabakın zatınıza diyor, size harikamsı bir dinleti bırakarak ayrılıyorum ..

Ali Zand Vakili - Lalaei

Geceler hep iyi olsun..

23:59
09.04.2017





2 yorum :

Hande Yıldız dedi ki...

siteniz çok güzel paylaşım için teşekkürler, bende beklerim :)

Berra Bayka dedi ki...

Teşekkür ederim Hande :) blogunu inceledim.. sık sık ziyaret edeceğim :)
sevgiler..