22 Ekim 2015 Perşembe

Gece Güzellemesi..

Şu yazıya başlarken 9 kere yazdım sildim, güzel bir giriş yapayım dedim ama ı ııh olmuyor en iyisi direk gelişme kısmından olaya atlamak ..

Deli gibi yağmur yağıyor, bildiğin tavan tepeme indi inicek gibi, bir de çatı katı olduğundan böyle garip gurup sesler falan.. Halbuki yağmur denince akla romantizm gelir yani gelmesi lazım.. Filmlerde de öyle olur ya hani pıt pıt yağmur damlacıklarının sesi. Fonda güzel bi müzik.. Elinde kahven diğer elinde kitabın, üzerine polar battaniye almışsın ama böyle dizlerine kadar falan örtmüşsün öyle koyun gibi tepene kadar çekmeden.. Sonra ayak ucunda kediciğin falan.. Ama işte böyle şeyler yalnızca romanlar da ve filmlerde olur..tamam abartmıyım yani benimde oluyor sene de 3-5 kere,
film gibi hayatın var diyenler bi taraflarından uydurmuyor tabi ki .. Neyse konumuz geçirdiğim 3-5 yağmurlu asortik günler değil..içinde bulunduğum şu an bildiğin ormantiğin dibi.. Odamdayım üstümde eşofman ayağımda annemin misafir terlikleri, pandufumuz var heralde ama kışlıkları çıkarmadığım için nerde olduklarına dair bir fikrim yok.. Geçen gün panduf gibi çorap almıştım, böyle yumoş yumoş görsen çok tatlı , çok para verdiğimden giymeye kıyamıyordum ama giymek zorunda kaldım.Terlikle pek olmadı ama önemli olan vücut ısısını dengelemek.. Neyse işte üzerimde hırkalar falan bir değil iki tane, saçmalama çok üşüdüğümden değil tabi ki 10 dk bir sigara içmeye çıktığımdan yağmurluk vazifesini görüyor. Öyle elimde kahve falan da yok aşağıya inip bi kış çayı patlatayım dedim ama çok üşeniyorum..kitap konusu doğru yalan yok şimdi kitap okuyordum uykum gelsin diye ama üzerimde dizime kadar çekilmiş bi polar battaniye yok, böyle dizlerimi karnıma çekmiş tek elimlede hırkayı tutuyorum açılırsa donucam malum evin içinde kar yağıyor ya hani.. Kedi kısmında da olayı kotarır gibiyim.. Tamam ayak ucumda oturmuyor belki ama şapırdata şapırdata mama yiyor, arada bi sağa sola ışık hızıyla ışınlanıyor, biraz gidip kuşu mıncırıyor..bende zaten ikili koltuğumda iki büklüm oturmuşum nereye gelsin hayvancığım ayak ucuma, sonuçta kedi var mı var .. Tam kendimi kaptırmış kitap okurken uyuya kalacakken hooopp noldu? Bingo! Tabi ki deli dürttü.. Valla bende hayret ettim bildiğin bu saatte dürttü ya ..Ben daha iflah olurmuyum olmaam uyku muyku hak getire .. Yemişim kitabını dedim attım kendimi terasa .. Bi 20 dk falan dürtükleştik sonra kapattık .. Sonra oturdum melankoliye bağlanma koltuğuma önce biraz tribe girdim, sonra gidip yatayım bari dedim, vazgeçtim biraz oyun oynadım, biraz mayayı kovaladım.. Iı ııh olmuyor ne yapsam daraltıyı geçiremedim.. Hiç bişi yapasım yok ne yaptıysam olmadı.. içimde fil oturuyor çünkü nasıl olsun.. Böyle bi darlandım marlandım derken hooop aklıma blogum geldi.. Benim çöplüğüm var yeaa .. Yazarım oraya saçma sapan, dökerim içimi oh miss sonra vur kafayı yat..  Çöplük benim değil mi kim ne karışır dimi.. Neyse alayım çoçuğumu yanıma gidip yatayım..  Ya aslında ben burada bir şey anlatacaktım ama unuttum neyse..Uykum da geldi , göndermek de olmaz şimdi.. 

Yine saati 00:00 yapmadan uyuyamıyacağım galiba, güya 9 da yatacaktım, deliden umudu kesmiştim ya hani bu saatten sonra dürtmez diye bari uyuyayım da aklıma gelmesin dedim ama süpriz yaptı pekte güzel oldu akşam akşam.. 

Neyseee artık maya da gelip bana sokulmaya başladığına göre bizim uyku saatimiz gelmiş..

Biz kaçar 

Hiç yorum yok :