24 Nisan 2015 Cuma

Düğün Dernek

evet buraya gelip yazdığıma göre yine bi bıkkınlık sıkkınlık hallerine büründüğüm aşikar..
bişi fark ettim bu yazıya başlamadan evvel, en son yazdıklarıma baktım da şöyle bir , hep sıkılıp darlanınca gelip yazmışım cık cık  hiç yakıştıramadım kendime .. halbuki evvel zamanlarda genelde  her sevinci mi yazardım .. demek zamanla insan yeni yeni adetler ediniyor..

aslında  mutluluklarımı sevinçlerimi yazmayışımın nedeni de var tabi, sonra pis nefisli bağzılarının gözü değiyor aman neyse..

ben daraldım azıcık içimi döküp gidicem..
hem bunları yazılı olarak kayda geçmeliyim ki ilerde kardeşim ve nişanlısına göstereyim, ya bak sizin yüzünüzden ne kadar bunalmıştım diyebileyim.. bende onlara aynısını yapayım..sizde benimkinde koşturucaksınız karrşimm  ne demişler söz uçar yazı kalır..

şuan bir şey daha fark ettim  ki ben çok çıkarcı olmuşum ya :) ama napalım hayat beni böyle yaptı..
bugünün sıkıntısını oluşturan gündem  konum düğün telaşı..

malum kardeşim evleniyor.. ama sanki ben evleniyorum gibi bişi .. her şeye ben koşuyorum..
o alındı mı, bu geldi mi , tahtakaleye git berra, ayakkabı modeli ne olsun berra, abla sence hangi damatlık daha güzel, kına mumları nasıl olsun, dolaba hangi yemekleri  atalım, kaç kişi yatılı misafir gelir, perdeleri ne zaman bakıyoruz, aa yatak örtüsü daha alınmadı..bla bla bla derken  ben ben olmaktan çıktım .. stresten  zayıflarım diye bu hengameden mutlu olayım dedim ama yok sanki tam tersine kilo yapıyor bana bu stres :) yada ben stresten  öyle mi sanıyorum nedir..

yani işte böyle böyle günler hem hızlı geçiyor hem geçmiyor.. hem çok sevinçliyiz hemde çok stresli, ne yerde ne gökteyim..
olmak istediğim tek bi yer var ,oda gelip beni birazdan alacak :)

şimdi buraya yazacak tonla sıkıntım vardı , ama bir telefonla sanki yok oldu ..
bu bozulan ruh halimi düğünden sonra düzelticem inşallah..

hem ayrıca bu karmakarışıklığın için de bahsedemediğim  minik atölyemi düğünden sonraya sakladım, bu karışıklığın içinde sıradanlaşmasını istemiyorum o konudan uzuun uzun bahsedeceğim.. ne de olsa yılların  emeği vücut  buluyor ..

yazımı bitirdiğime göre berra kaçsın artık..







Hiç yorum yok :