2 Mart 2015 Pazartesi

Yeni heyecanlar ..

Yine uzuncaaaa bir aradan sonra selam blogcanım..

yavaş yavaş baharın ayak seslerini duyduğum şu günlerde , benim de içim kıpır kıpır..
yeni iş, yeni heyecanlar derken zaman nasıl geçti anlamadım bile..kasım aralık ocak şubat aylarını sanki hiç yaşamadım :)

sonbahardan ilkbahara direk geçiş yapmış gibi hissediyorum..bu kadar ay bomboş geçmedi tabi ki ama çok hızlı geçtiği kesin..olayların konuların üzerinde uzunca  ve derin derin düşünme fırsatım pek olmadı (olamadı)..

ama bundan şikayetim yok aksine çok memnunum  :)

bu geçen zaman içinde bir de dünya tatlısı bir pisiciğim oldu..adını maya koydum..aldığım en sevimli en güzel hediye diyebilirim :)



ama bu sevimli hediye beni aynı zamanda üzdü de..tabi ki buna şartlarda çanak tutmadı değil..
yeni bi eve taşınmak, yeni bi iş derken o hengamede olan pisiciğime oldu .. ama neyse ki artık sağlık durumu daha iyi ve hepimiz mutluyuz..

bütün bunların dışında benimde içimin kıpır kıpır olmasına sebep olan bir başka durum daha var ki resmen heyecandan napıcağımı şaşırıyorum..
her şey umduğum gibi olacak mı?
istediğim şeyleri bulabilecek miyim ?
bazen yapacaklarımın sıralamasını karıştırıyorum, önce hangisinden başlasam diyorum falan filan :)

evet bu içimde kelebekler uçurtan durum benim yeni "markam " henüz alt yapı çalışmalarım bitmedi , ben de bu esnada  gerekli materyalleri mi hazırlamakla  uğraşıyorum..

artık çizimlerimi telefon kılıfı , kırlent, kupa, bardak altlığı, amerikan servis,kitap ayracı, ve poster vs.. olarak bastırıp online satışa sunmayı amaçlıyorum..

tabi ürün yelpazem şimdilik 7-8 parça ama ilerde  başka ürünlerde katma olasılığım yüksek..
şuan 7 modelim var  web sitem bitene kadar 10'a tamamlarsam  hemen baskı aşamasına geçeceğim inşallah..

şimdilik bu postu burada keseyim devamı diğer postta ürün örneklerimle beraber olsun :)

bu benim minik prensesim maya :)





3 yorum :

Buket dedi ki...

kolay gelsin o zaman :)

Berra dedi ki...

Teşekkür ederim :)

beauty beybi dedi ki...

kolay gelsin:) bloğğunuzu takibe alldı bende beklerim