26 Ekim 2014 Pazar

Meşe Palamudu Aşkı

Yine uzunnca aralar verdiğim dönemden sonra buradayım.. İnsanın bir çöplüğünün olması güzel bir şey..Lakin blog dediğin de düzenli tutulur,ben bu çizgiyi bozduğumun farkındayım.. ama yine de unutmuyor arada gelip çalakalem bir şeyler bırakıp çıkıyorum..

eskisi gibi sosyal medya gündemimde olmuyor.. başka işler başka uğraşlar peşinde oluyor insan.. her gün bir sürü şey oluyor bir sürü farklı şeylerle uğraşınca birikiyor ve yazmak için üşenme başlıyor..

bugünlerde uzun yürüyüşler yapıyorum..her zaman doğa huzur ve ilham vermiştir..yanımdan hiç ayırmadığım minik defterime aklıma gelenleri yazıyorum çiziyorum.. bir sürü fikir plan proje..tabi inşallah rabbim nasip eder de bunları dünya gözüyle de gerçekleştirdiğimi görürüm..

yine ufak tefek aldığım kısa karalama notlarımdan henüz hayata geçmediler tabi, buraya da eklemek istiyorum..insan kendini nerede hangi işte mutlu hissediyorsa
onu yapmalı.. bende bunlar dışında hiç bir şey yapmıyorum..


annem kızıyor hep evde olunca.. bütün gün kafanı onlara gömüp durmaktan ne anlıyorsun azıcık çık bi insan içine karış diyip itelediğinden sebep, arada bir minik sosyalleşme aktivitelerimde olmuyor değil..arkadaşlarla vakit geçirip sinema tiyatro sergi gezme gibi faaliyetlerde bulunuyorum..

dün Anton Çehov - Vişne Bahçesini izlemeye tiyatroya gittim..her zaman ki gibi oyun hakkında hiç bir eleştiri yazısı okumadım.. beklentisiz gittim .. rus edebiyatı pek sevmeme rağmen Anton Çehov başka olmuştur benim için.. severim bu adamı ve öykülerini de.. oyun sonrası  okudum eleştirileri iyi ki de okumadan gitmişim.. herkesin karakteri tarzı faklı ona sıkıcı gelen benim için mütiş olabilir.. keze öyle de oldu ben beğendim.. gidilmesi yönünde de tavsiye edebilirim..

tiyatroyu daha çok seviyorum sinemadan sanırım.. canlı izlemek mimikleri canlı görmek kostümler vs.. hep daha etkileyici gelmiştir bana..

neyse daha uzatmayayım yazımı, yapacak işler beni bekler malum..he bu arada kafayı meşe palamutlarıyla bozduğumdan bahsetmedim..arada bir minik ormanlar bulup topluyorum.. onlarla alakalı güzel fikirlerim var.. şuan eskiz aşamasındalar :)

e o zaman bir kaç sketch bırakıp kaçayım ben...
müziksiz de olmaz ama :) 














Hiç yorum yok :