24 Ağustos 2014 Pazar

sıcaktan bunalma şeysi :/






selam blogcanlar, selam istanbul..
geç gelen bir selam oldu bu, ama hala miskinliğimi atamadım ki üstümden..meğer baya yoruyormuş şehir değişikliği..insan su misali bulunduğu yerin kabına uyuyor, gittiği yerin şeklini alıyor galiba.. bende almışım gelince fark ettim..

bi sıkıcı bi yozlaşmış geldi ki istanbul gözüme , pehh dedim döndük kaosa..
gelir gelmez de hasta oldum tabi, ee adet yerini bulsun ne zaman bi yere gidip gelsem hasta oluyorum .. kronikleşti galiba..

şuan balkonumda ki minik atölyemde kahve molası vermiş sıcaktan ayılıp bayılıorum..
evrene acımadı ki mesajları yolluyorum..sıcak ve bunaltıcı havanın verdiği işkenceyi en aza indirmeye çalışıyorum..

klimalarla kanka oldum, su içmeyen ben nerdeyse damacanayı kafama dikicem, yemeden içmeden kesilip soğuk şeyler içiyorum..nerdeyse buzdolabında yatıcam ya :/

o değil insanın çalışası bile gelmiyor ki, ne kitap okuyabildim geldiğimden beri ne de film izledim..
kızlarla bile bi kere dışarı çıktım..hasta olmasaydım bu sayı yükselirdi ama neyse zaten sevgitoşumda tatilde o yokken çıkıp napıcam ki ..


neyse ki bu sıkıcı pazar günümü ekşınlı bir hale getirmek için iki film izledim..tesadüfen youtube'da şarkı arayışı yaparken önce KENDİME İYİ BAK adlı filmi gördüm.. baktım ağlaklı bişi heh dedim tam benlik şuan ki ruh halime göre açıp izliyim dedim..güzel filmdi ama ağlamadım..bi tek sonunda az bişi gulk gulk yutkunuyordum ki geçti .. dur dedim o zman bi tane daha patlatayım..hemen sağında BİR KÜÇÜK EYLÜL MESELESİ'ni gördüm.. bu sefer arabeske bağlanıcam dedim ama cık  yine ağlamadım..şimdi okuyanlar dicektir hay senin ekşın anlayışına :) ya nolcaktı evin ortasına leğen koyup kafamdan aşağı buzlu su mu dökeydim..ip mi atlasaydım..plesteyşın mı oynasaydım..benim aktivite ekşın anlayışım son zamanlarda değişkenlik göstermiş olabilir ama bilen biliyor ki geçici bunlar..

yani geldim şuraya saçma sapan yazıyorum o bile iyi gelmiyor.. bir de saçmalaka iyi gelir diyorlar..bu tezinizi yalanladım sayın söyleyen kişi..

Bu sıcaklar beni mahvetti anacım :(

Hiç yorum yok :