5 Ağustos 2014 Salı

Memleketimden selamlar,

Seneler önce babamla Tokat'a gelirken yine böyle bir post yazmıştım..O zaman otobüsle gelmiştik otogarda bi internet cafeye girip 15 dk içinde post yazmıştım..

Bu sefer kendi arabamızla geldik aceleden veda postu yazamamıştım..
Ayın ortasına kadar Tokatlıyım artık..Buralar o kadar sakin ki insan dinlendiğini hissediyor cidden..Yeşili başka güzel havası başka mavi sanki.. Bir de bugün felaket bi yağmur ve fırtına vardı, o güzel yağmur sesinde balkonda 1 saat kitap okudum..Hele de yağmur sonrası çıkan o toprak kokusuna mest oldum..
Geceleri balkonda yatıyorum yıldızları seyrederek uyuya kalıyorum ..Sabahları saat 6:00 da güneşin yakmasıyla uyanıyorum..Mis gibi hava, saf temiz insanlar..

 kadar alışmışız ki İstanbul da ki kaos ortamına ilk başka böyle bi garipsedim bu kadar sakinliğe alışmamışım tabi..Sıkılmıştm ama şimdi İstanbul'a dönmek bile istemiyorum..Geçen ay da buradaydım iş için ama o zaman full time çalıştm firmanın çekimleri vs.. derken yorgun argın kapatıyordum günü, bi gün teyzem de bi gün dedemlerde bi gün başka yerdeydim.. Beynim allak bullak olmuştu .. Ama şimdi sadece dedemlerde kalıyorum..Sessiz sakin kafa dinleyebiliceğim en güzel yer bana göre..


Bu hafta içi kısmetse köyleri de ziyaret edip çocukluğumda ki o köy kokusunu duymak için sabırsızlanıyorm..

Yanımdan ayırmadığım eskiz defterim ve suluboyam benimle olduktan sonra bana her yer cennet gibi..Burada da bişiler karalıyorum yalnız kaldıkça.. Ama tabi gezmekten pek fırsat kalmıyor..


               Benim küçük prensim efe , sabahın 8'inde uyanmış teyzesinin kucağında  mahmurluğunu atıyor :) 

                                                                     Minik karalamalar 

           Burada sabah sporu 5 te yapılıyormuş bizde kardeşciğimle attık kendimizi ıssız turhal sokaklarına 


                Yolculuk sırasında gecenin 3'ünde  bolu da kahve molası.. Uzun yolculuklar en sevdiğim

                                                         Kız kardeşimle sabah koşusu :) 

                                             Anneannemgilin badallarda klasik badal pozum :)    

Şimdilik Tokattan bu kadar :)

Hiç yorum yok :