4 Temmuz 2014 Cuma

mukavemet edilemez bir istemek

Tanıyınca bir hoş oldu yaşamak.
Ben ancak böyle çoğalırdım,
Seninle.
Cahit Zarifoğlu

bu güzel zarif adamın şiiriyle başlayayım yazıma..

bir de en bi sevdiğim mercan dede parçası koyduk mu tamamdır..

Mercan dede

evet ben geldim hoşgeldim safa geldim..

uzun zamandır hayli yoğun ve stresli günlerden geçiyorum ama bir o kadar da mutlu ve ayaklarım yerden kesilmiş durumda..

bu aralar gündüzleri öğlene kadar uyuyor geceleri de sabahın ilk ışıklarına varana dek çalışıyorum..

önümde yoğun  bir iş temposu ve seyahatler var..tokata gittim geldim dengem şaştı resmen acaip yorucu ve bir o kadar da eğlenceli günler geçirdim.. güzel bir çekim gerçekleştirdiğimizi düşünüyorum.. çalışmaktan yakın beldeleri gezmeye pek fırsat bulamadım ama ramazan bitiminde yine 15 günlük bir seyahat söz konusu ve bu sefer leyleği havada yakalamazsam bana da berra demesinler :P

herşey güzeldi keyifliydi ama istanbula dönüşüm tam bir stres silsilesiydi..uçağa son 20 dk kala sivastan bindim havaalanında olmam gereken saatte ben sivas yolunda 160 - 200 allah ne verdiyse basarak ancak yetiştirildim.. insan bi anda ben  gidiyorum diyince haliyle  anlık bilet bulmak zor.. istanbula ayak bastım bir yağmur başladı resmen sıçana döndüm.. kardeşim de saolsun geç geldi onu beklerken laptopumu havaalanında bekleme salonunda bırakmışım tam bavulları koyduk artık evime gdicem  derken hopp yandan arabamıza vurdular kaldık bir saat orda..ve ben laptopumdan hala bi haberim anca eve geldiğimde fark ettim ve tekrar gidip o kadar yolu çekmek zorunda kaldık neyse ki tükkanımı sağ sağli bıraktığım yerde buldum da yüreğime su serpildi .. eve geldim saat oldu 4 resmen pertim çıkmıştı.. ama gece uçuşu güzelmiş niye hep gündüzü tercih ettiysem  bundan sonra gece uçuşu ilk tercihim..

geldiğimden beridir deli gibi koşturuyorum elimde bir sürü iş nasıl yetişicek bir fikrim yok şuan ama halledeceğimi umuyorum..

ramazan boyunca da harıl harıl çalışıp sonra 1 ay tatil yapmak gibi planlarım var düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor..

15 gün tokat 1 hafta bodrum 1 haftamıda gizli bir yerim var oraya ayırdım ..

şuan yazmaya hiç halim yok aslında ama iki gündür keyfim süper acil bi işimi teslim ettiğimden büyük bir rahatlama var üstümde , keyfim resmen double oldu :)

neyse sırf yazmış olmak için yazdığımın farkındayım :) bloguma karşı sorumluluklarımı ihmal ediyorum ama çok yorgunum yaaa ..

biraz görsellerle pekiştirirsem belki bu geyik muhabbetini örtbas etmiş olurum :)

4 yorum :

Buket dedi ki...

ne güzel içten yazmışsınız, keyifle gezindim blogunuzda...

Berra dedi ki...

Buket:
uzunca zamandır bloggerlığı salmıştım ve haliyle burada blogu gezen birinin yorumunu görmek şaşırttı ve mutlu etti :) hoş geldin buket memnun kalmana sevindim :)

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM dedi ki...

bende aaaa dedim post girmiş :) sonra güzelce okudum arada muzıklerı dınlemek için bile uğranır kendı halınde bu sevecen bloga :) hayırlı ramazanlar

Berra dedi ki...

Benim Küçük Dünyam:
aa demek hala beni okuyanlar varmış uzun zamandır aktif olmayınca unutuldum sanmıştım..pek sevindirik oldum içten yorumuna, çok teşekkür ederim :) o halde daha aktif postlara diyorum ve hayırlı ramazanlar dilerim :) ♥