29 Mayıs 2014 Perşembe

zamanın hızlı geçtiği günlerden..


Bu aralar neredeyse adım gezentiye çıktı..Aslında bana göre çok gezmiyorum ama arkadaşlarımın dilinden kurtulamıyorum.. Tabi bu gezmeler boşa değil, gözlemliyorum biriktiriyorum sonra bunları kağıtlara yada objelere aktarıyorum.. Bu günler de hayat bana süprizleri ardı ardına sıralıyor keyfime diyecek yok.. her şey bi anda bambaşka bir hale büründü.. hiç bir konuda tasam yok, bol bol kitap okuyor çiziyor bişiler üretiyor yazılar yazıyorum..kimseye bir şey beğendirmek gibi bir gayem yok olmadı da.. yaptıklarım beni mutlu ettiği sürece yapmaya devam edeceğim..

Aslında bir kaç sergi var gitmek istediğim önümüzde ki günlerde ama araya kısa kısa seyahatlerim girecek değişik müzeler ve sergileri ziyaret etme şansım olacak güzel kareler arşivlemeyi umud ediyorum :) 
zaman öyle hızlı akıyor ki herşeye ucu ucuna yetişiyorum neredeyse..
24 saatin yetmediği zamanlarımdayım..
eski geleneğimi sürdürüp bir şarkı bırakıp kaçıyorum..
Şarkı için bir tık




















Hiç yorum yok :