29 Mayıs 2014 Perşembe

yeni hobi kaçamakları

Birazda eskizlerimden objelerimden bahsedeyim..
Bir süredir pek de bir şeyler çizdiğim söylenemez aslında yani minik eskiz defterime karaladıklarım dışında..
adam akıllı fırsat bulsam aslında şöyle 50*70 yada 70*100 koca beyaz bir kağıda aktarmak istediğim öyle şeyler var ki artık hafızamda tutmaktan yoruldum, beynimi fazlaca işgal ediyor.. ama tabi doğru zamanı bekliyorum bulacağım ilk fırsatta o koca beyaz kağıt gününü görecek..

çizme işine eğilim gösteremesem de bu sıralar bir diğer dışavurum aracı olarak kil kullanıyorum..minik heykeller büstler yapmak için kolları sıvadım ama onları henüz paylaşmayacağım  :)

bunların yanı sıra seramik objeler de gündemimde .. aldığım tohumları sıradan bir sajsıya dikemezdim bu sebepten kolları ilk önce saksı yapmak için sıvadım..3 saksı yaptım ve tohumlarım topraklarına kavuştu.. hatta bu günlerde yeşillendiller bile ..

transfer tekniği baya ilgimi çekiyor tabi el boyaması gibi olmaz ama değişik tarzlarda bişiler üretmek ruhuma renk katıyor.. keyiflendikçe keyifleniyorum...aslında bunları mola verdiğim zamanlarda yapıyorum..

mesela bugün çalışmayacağım kendime izin verdim yaz çiz boya berra diyorum..
o gün tadından yenmiyor benim için..
bir şarkı bırakalım mı , o zman bir tık





















2 yorum :

ayyüce & zeynep dedi ki...

bunlar çok tatlıııı:) ellerinize sağlık...

Berra dedi ki...

ayyüce&zeynep:
Teşekkür ederim :)