5 Mayıs 2014 Pazartesi

İşte öyle bir şey

yine bir film hakkında yazı ile giriş yapacaktım ama izlediğim filmlerle alakalı yazılarım o kadar birikti ki, ve bi kaç haftadır o kadar kafa patlatmam gereken  işler oldu ki haliyle odaklanıp yazı falan yazamadım..

bende dedim en iyisi gezeyim bari biraz deşarj olur öyle yazarım..
bi haftadır yolunu kaybetmiş kedi gibi geziyorum resmen :) eve ocağa girmez oldum tabiri caizse..ama tabi dozunda bıraktım..şimdi biraz da işe güce yönelmek lazım dedim kırdım dizimi yarından itibaren harıl harıl çalışıcam..

burayı da bayadır boş bıraktım bari bir kaç fotografla dolduralım anısı kalsın diğmi :)

Mihrabat korusu masal bahçe 





Nakkaştepe


 Polenezköy tokat kebabı 

 İçimde beslediğim bir trafik canavarı varmış meğersem :) 


 Güzelliğe gel 




Balat

waffle dediğin bebekte yenir.. benim kadar güzel yapamamışlar ama yine de gideri var

mihrabat



Rumeli fenerinde ki bu salaş balıkçıya bayılıyorum mezgiti tek geçerim.. 
 İşte bunlar hep aşk :) 



bu da aşk :) 


polenezköyün en sevdiğim yanı etrafta envai çeşit hayvanların olması..



Rumeli feneri 


Hiç yorum yok :