16 Mart 2014 Pazar

Watercolor flower pattern design..

son zamanlarda çizim yapmaya zaman bulamıyordum, bulduğum zamanda genelde kuş çiziyordum zaten..Sürekli pc de grafik işleri yapınca insan el çizimi ve boyamasına hasret kalıyor..ve yaptığında da büyük bir şevkle yapıp her zamankinden daha fazla keyif alıyor haliyle.. 
yanımda sürekli defter taşırım nereye gidersem gideyim eskiz defterim yanımda yoksa kendimi eksik hissediyorum..defterim ve boyalarım
olmadan çıkmam dışarı hiç..sanırım bir çok çizer de vardır bu alışkanlık..  bu sıralar çiçekten ve kuştan başka bir şey çizmiyorum sanırım, birde fena halde ilgimi çeken Traditional Turkish Arts and Crafts var tabi, tezhiplere ve  patternlere takmış durumdayım  bu aralar sayfamda bu ve benzeri çizimlere sık rastlanabilir.. 
Sulu boya çalışmak gerçekten çok keyifli, uzun zamandır  sulu boyadan başka bir boya kullanmıyorum.. seramiklerim için kullandığım akrilikleri saymazsak tabi.. yağlı boya çalışmayalı baya zaman oldu tiner kokusu boya kokusu burnumda tütüyor.. en son geçen sene yapmıştım sanırım..yağlı boya daha meşakkatli bir çalışma onda sulu boya gibi değil toplaması yıkaması ayrı bir uğraş yani bu sebepten ev ortamında yapmak pek hoş olmuyor.. hem sabıkalıyım  zaten bu konuda bi kere halıya damlamıştı nasıl olmuşsa hiç anlamadım  annem kıyameti kopardı, o kadar abartılıcak ne varsa ..yeni halı almak zorunda kaldım tabi, bi daha da evde yapmama kararı aldım :)  
Neyse şimdi konudan konuya geçmeyeyim, görselleri ekleyip diğer çizimlere başlamak üzere ufaktan çizim odama geçeyim.. 


Bu tasarımı kumaşlarda ve eşarplarda kullanmak üzere çalıştım..






2 yorum :

Profösör dedi ki...

Eserlerini görelim. Yağlı boya, sulu boya ferketmez. Görafiklerini de görelim. :)

Berra dedi ki...

yaptıkça ve zaman buldukça burada arşivime ekliyorum :) ziyaretiniz için teşekkürler profösör :)