9 Mart 2014 Pazar

Köylü Ekrem ve Felsefesi ( Mutlaka izlenmeli )

Aslında buraya bir etkinlik postu ile  gelecektim ama bir kaç gündür izlemekten kendimi alamadığım bir videoyu paylaşmak istiyorum..
"40 yaşında doğduğumu ve çocuk olarak öleceğimi düşünüyorum."Köylü Ekrem.

Ben bu adamı nasıl tanımlayacağımı bilemedim .. Ne desem eksik ve az kalacak..
Benim gözümde ki düşümde ki insan profili tam olarak budur diyebilirim. Böyle insanların var olduğunu bilmek, beni o kadar mutlu etti ki ve  böyle güzel adamların bir yerlerde yaşıyor olması, bana bu dünya için umut hala var dedirtti..Köylü Ekrem, bu felsefesiyle bana sanat üzerine yeniden sorgulama yaptırdı..
Yalnızca sanat mı ?


Değil..
Bir çok alanda yeniden, yeniden düşünüyorum..Hırsları, mücadeleleri, kazanma yarışlarını  halbuki ne kadar gereksiz.. Bütün bunlardan arınmış bir insan olarak Köylü Ekrem benim idolümdür.. 

"Böyle güzel adamların hatırına dönüyor dünya" derdi bir şair ne güzel demiş..
Hayran olmamak elde değil.. Mutlaka İzleyin! 


4 yorum :

AKGÜN ATACAN dedi ki...

KORKUNÇ; ÇÜNKÜ PAYLAŞIYOR...

Berra dedi ki...

Akgün ATACAN : Anlamadım ?

ali kara dedi ki...

izleyemedim sanırım bir sorun var ama merak etim izlemek isterdim

Berra dedi ki...

youtube kapalı olduğundan izleyemediniz sanırım.. belki alternatif video kanallarında bulabilirsiniz..