7 Mart 2014 Cuma

derler ki bir yıl on iki aydır / ben bir ay gördüm ki ömrü on dört yıldır..

Ben aslında buraya bir konudan bahsetmek için girdim..ama blogumun playlistinde çalan şarkılardan öyle biri çıktı ki aklımı aldı..uzunca bi daldım bahsedeceğim şeyi unuttum..
.............
Bu aralar İran yapımı filmleri izliyorum, o kadar çok film var ki izlenecek sık kullanılanlarım dolmuş..her şey o kadar birikiyor ki hiç bir şeye yetişemiyorum her birini ucundan tırtıklıyorum haliyle hiç tat da alamıyorum..

Okuduğum kitaplardan izlediğim filmlerden katıldığım etkinliklerden bahsedicem ilerleyen günlerde, inşallah diyelim tabi önce , son zamanlarda sürekli buna niyetleniyorum ama hala oturup detayları yazamadım..


Biriken her şey insanın gözüne dağ gibi görünüyor cidden, önceden sıcağı sıcağına yazardım böyle sürünceme de bıraktığım içinde kendimi kötü hissediyorum..Sadece yazılarda değil , gitmem gereken sergileri atladığım çok oluyor son zamanlarda hatta bu sene Farid Farjad konserine bile gitmedim ki ben onu asla kaçırmazdım senelerdir..

Bütün bunların nedeni kafamda ki karışıklık öyle ki bütün çekmeceler dolu..her gün değişik bir şey oluyor.. vay canına falan oluyorum gözlerim pörtlüyor uzaktan biri mimiklerimi görse eminim gülmekten çatlardı..ahh mimik deyince aklıma geliyorsun, sen benim mimiklerimi çok seversin  :) neyse umuyorum  ki buraya yazacağım bir sonra ki post  konusu bir sergi veya hoş bir etkinlikle ilgili olur :)

Filmlerden  başka bir yazıda bahsedeceğim,  bugün hüzünlü bir gün oldu benim için ve haliyle mod olarak hiç uygun değilim..çok sevdiğim yaşlı bir çift vardı eski oturduğumuz yerde ve çiflerden birinin hayata veda ettiğinin haberini aldım :( Rabbim mekanını cennet eylesin )

Benim için en harikulade gün çarşamba günü oldu, bu sebepten kendimi bir kaç hafta 5 marta gömüyor ve buraya kucak dolusu aşk ve mutluluk bırakıyorum..

(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\♥ /█\ 

Bu özel şarkıyı da buraya bırakıp kaçıyorum
ve bu kadın diyor başka da bir şey demiyorum
Enta Omri ( Sen benim ömrümsün)


Hiç yorum yok :