19 Şubat 2014 Çarşamba

Bir genç kızın dramı

Teknoloji öyle girmiş ki hayatımızın içine şuan resmen elim kolum bağlandı. Akşam üzeri telefonumda ki tüm uygulamaları sildim, telefonumu sıfırlayayım dedim, ama pişman oldum. Hala açılmadı, bu kadar uzun süreceğini hiç düşünmemiştim. Aksilikler bununla da bitmiyor tabi, laptopun şarjıyla oldum olası düşmanız zaten, yine yaptı yapacağını..
Akşamdan beri sıkıntıdan patladım resmen.. Yemek faslı tv faslı diye oyalarım kendimi dedim ama, pek tv izleme alışkanlığım olmadığı için bu fasıllar kısa sürdü, oturdum eskiz defterimin başına biraz çiziktirdim.. Ama insanın yapacak işleri olunca kafasını veremiyor , en azından ben yapamıyorum.. Tasarımı hazırlanacak 3 firmanın kurumsal kimliği ve diğer firmaların menüsü, bir diğerinin afişleri ve yine hazırlanmayı bekleyen 3 adet logo çalışması.. Atılacak mailler, verilecek fiyatlar.İşler bunlarla da bitmiyor tabi, birde ek olarak boyanmayı bekleyen seramik siparişlerim, fırınlanmayı bekleyen diğer objeler ve 4 adet resim çalışması.. Ve bütün
bunların taslakları şablonları araştırma ve içerik bilgilerinin laptopda olması.. 

Offf, isyaaeeenn diye bağırasım var..


Bütün bunlar aklıma geldikçe ruhum daralıyor resmen, ve saat 8'den beri sıkıntıdan o kadar çok kahve içtim ve tatlı yedim ki şuan uykum da gelmiyor.. Bilseydim çalışmaların bir yedeğini evde ki pc'ye yüklerdim ah bilseydimmm.. Ben alışmamışım boş oturamıyorum, sürekli çizip boyamak zorundaymış gibi hissediyorum,  günü en az bir şey çiziktirmeden yada bir bölüm işi bitirmeden kapatırsam huzursuz ve eksik hissediyorum..

Şimdi buraya yazmasaydım sabahı zor ederdim kesin,iyi ki tablet var.. Daha yeni aklıma geldi evde tablet olduğu , her şeyi telefondan kontrol ettiğimden varlığını bile unutuyorum.. Az da olsa rahatladım yazmak bana iyi gelen ikinci şey olmuştur hep, neyse gidip kendimi zorla uyutayım.. Umarım yarın
 hiç değilse telefonumun güncellemesi bitmiş olur.. 

Bu arada ne kadar dertlenmişim baya uzun yazmışım nasıl sıkılmışsam artık :) 

Hadi bakalım iyi uykular. 

Hiç yorum yok :