14 Şubat 2013 Perşembe

matbaadan bildiriyorum ..

şuan matbaadayım , makina sesleri boya kokuları falan böyle içim dışıma çıkmak üzere..işlerimin baskı aşaması  zorlu geçiyor biraz..dosya boyutları ağır oldugundan makinalar hata verebiliyor..neyse ki az kaldı ..bu işi bu hafta sonlandırıyorum kısmetse..


burada bi kedi var adı tekir ama maşallah pek bi tombiş sabah ona tatlı yedirdim , yedirirken dişlerine baktım, oyy  dedim sen nasıl kedisin ..bildiğin köpek gibi dişleri vardı..ama çok tatlıydı ya sürekli uyuyo  hayvancık, ağzı burnu  leş gibiydi aldım bi güzel temizledim sümükleri akmış gözleri çapak doluydu yavrucağın :)



bi tane hatıra fotografı çektirdik  buraya da koyalım :)













11 Şubat 2013 Pazartesi

Kitap ayracı denemelerim, cici ayraçlarıma merhaba dediniz mi ? :)

bu pazar günümü kendime ayırdım..
önce kısa bi yürüyüş sonra güzel bir kahvaltı ile güne merhaba dedim..

kahvaltı sonrası günlük uğradığım sitelere bir göz atıp biraz gazete okudum biraz bulmaca  çözdüm.. mis kokulu papatya çayı hazırladım kendime tabi çayıma eşlik eden kıymetli bir konuğum vardı yanımda , Sevgili Tanpınar bana eşlik etti..1 saat kadar kitap okuduktan sonra çıkıp ofise gittim..

önce güzel bir filtre kahve hazırladım kendime, sonra açtım bu güzel sesli kadını  albümdeki tüm şarkıları dinledim..uzun zaman olmuştu norah dinlemeyeli..

bir kaç blog gezdikten sonra hadi bakalım berra çıkar boyaları  kalemleri başla artık dedim ve start verdim..


8 Şubat 2013 Cuma

4 aylık aradan sonra yeniden dönüş :)

uwww ben buraya  yazmayalı  4 ay olmuş yahu, ah  ah  önceden ne kadar aktif bir bloggerdım .. ama şimdi iş güç koşturma derken  hiç zaman  bulamıyorum..farkındayım son yazdıgım bir kaç yazı da hep  zamandan şikayetçi olmuşum , aslında insan istese zaman  bulur diyenler oluyordur mutlaka  ama gerçekten bazen olmayabiliyor biraz da üşengeçlik derken böyle böyle  zaman aralığı uzuyor tabi..

aslında o aktif blog tuttugum zamanlarımı   blog blog gezmelerimi falan öyle özledim ki ..artık  hafta bir buraya  mutlaka nokta da olsa bir şey bırakıcam.. burası benim göz bebeğim  günlüğüm herşeyim..

berra neler yapıyor acaba  diyenler varsa ( bazı blog arkadaşlarımdan gelen maillere istinaden söylüorum) berra hayatı dolu dolu yaşıyor maşallah :) keyifler Aliyyül Ala :) Rabbim nazardan saklasın tabi çok şükür sıkıntımız  yok..

hem geziyorum hem iş yapıyorum benden mutlusu yok..ayrıca işimi çok seviyorum insan bu kadar keyif alır mı işinden valla ben alıyorum:)