1 Eylül 2013 Pazar

Ben bir gürgen dalıyım..

"Gitmek Fiilinin altını en güzel çift çizgiyle trenler çizermiş" diyor Hasan Ali Toptaş..



Gitmek gidebilirsen eğer gerçekten çok güzel bir duygu..
bir kararlılık . .
bir duruş..
bir söyleme biçimi kimi zaman..
bana göre..
ama şu da var ki zor ..
gitmenin de çeşitleri var tabi..
aklını kalbini bırakıp gitmek, ister bir ay, ister bir gün,ister kalıcı ,ister geçici olsun bana göre her türlüsü zor..
sen ne de kolay gidebiliyordun beni bırakıp bırakıp..
geri geliyorsun nihayetinde ama yine de kolay gidebiliyordun..


bende gidiyorum ..
ama döneceğimi bilerek gitmek başka..
bugünlerde cebelleştiğim problemler sayesinde o kadar ama o kadar yıprandım ki..bu kısa gitmek işe yarar mı bilmiyorum..sende yanımda olsan kesin yarardı..aslında sen olunca gitmesek bile yarardı ki zaten..
senin bir gülüşün bir sarılman nelere bedel bilemessin ki..
inşallah bu günler geçicek o zamanın gelmesini sabırla bekliyorum..

artık eskisi gibi uzun yazamıyorum sanırım..
öyle çok sustum ki artık kelimelerim bana küsmüş ve inatla kalbimden dilime, dilimden parmaklarıma dökülmüyorlar sanki..
halbuki ben nasıl yazardım .. içimde tutmaz yazar rahatlardım..
içimde birikeli beri rahatlamayı unuttum ..
insan ne ile yaşar diyor ya hani tolstoy, insan sevgiyle yaşar bi yerde..
ne kadar sorun sıkıntı problemler olsa da bazı insanların varlığı yanımızda oluşları elimizi tutuşları bize güç verir..
ya oda olmazsa?
beni yaşatan da sensin Güzel Adam..

neyse seninde dediğin gibi arabeske bağlamayayım olayı..
buraya tekrar yazdığım gidiş dilerim seninle olur..

aslında ne yazma modundayım ne de tatil modundayım..içimde bir yaprak bile kıpırdamıyor hiç gidesim yok..
ama adettendir..
her gidişimde buraya bir post bırakıyorum..bu seferde geleneğimi bozmayayım dedim..

hoşçabak zatına..



Hiç yorum yok :