26 Haziran 2013 Çarşamba

...

Geçen yıl bu zamanlar yazıp kaydetmişim buraya..tekrar okuduğumda bile mutlu oldum..

Güzel adam…

Yıllanıyorsun gönlümün kuytusunda..

sakin sessiz orman içinde bir ev..tek duyulan ses sabahları kuş senfoni orkestrası, öğlen ikindi arası ağaçlar senfonisi, akşamdan sabaha da çekirge senfonisi..karşımda dümdüz arazi ve arkasında dağlar..yenilen yemeklerin tadını tarif bile edemiyorum..ben ve ruhum bir hayal gemisine yolculuk yaptık..

teknolojiden şehrin gürültüsünden uzak insanlardan uzak..cennet nasıl bir yer bilmiyorum ama ben  3 gün cennette gibiydim..nasıl anlatsam rüya gibi hayal gibi bişiydi..

birde küçük bir bonzai'm  oldu o an'dan bana kalan somut hatıra..birde kuş sesleri ve bir kaç fotograf..

arabasına ilk bindiğimde çalan karşı ne tesadüftür ki benim de en sevdiğim farid eseri..
Artık her seferinde rüzgarı hatırlatıyor olucak..


Rüzgarın dağımda olsun esmerliğin gecemde
Öyle kal sana sonsuz sarıldığımda...



1 yorum :

şehirlerarası nakliyat dedi ki...

paylaşım için teşekkürler