5 Mayıs 2013 Pazar

Garipçe köyü

Ne güzel bir yer bu Garipçe köyü..Bir sene olmuştu gitmeyeli epey değişmiş gördüm ki..bu halini de sevdim ama..yeni anılar ekledim belleğime..

kayıkla gezdiğimizde birden hafızam gerilere gitti ve tuttu sapanca gölünde  yaptığımız bisiklet gezisini getirdi gözlerimin önüne..güzel günlerdi..insan garip oluyor..hiç bir şey unutulmuyor..gerçekten hissedilmişse unutulmuyor..







Sözcüklerim varmıyor uzaklarına 
Birer birer düşüyor bütün öpmelerim 
Ağır yenilgiler alarak 

Adresinde yokluğunu kıyamet bilerek 
Sadece susarak özlüyorum seni 



4 yorum :

ilknur AKPINAR dedi ki...

Garipçe köyü en kısa zamanda gideceğim..
Harika bi yer :)
sevgiler.

galata taksim dedi ki...

slm garipçe rumeli feneri sapanca bunlar gerçekten güzel yerler gidilecek her yere gitmişsin maşallah :D çok iyisin bu konuda ben ise hiç bir yere gidemiyorum iş stresinden.

Berra dedi ki...

İlknur Akpınar: Bence de kesinlikle bi havasını solumalısın :) sevgiler..

Berra dedi ki...

galata: hmm iş stresi hep vardır..bizde de var ama kendimize de zaman ayırmalıyız fırsat buldukça..