11 Mart 2013 Pazartesi

Bol fotograflı karma karışık bir post ( kafam gibi )

Siz benim nadide göz bebeğimi gördünüz mü ? Ta Ankaralardan geldi bu güzellik benim için :) çok teşekkür ederim iki arkadaşıma da tekrardan..gelir gelmez açtım bi kokladım içini ohh dedim  hayat ..

kendisi 1965- 3. basım Sait Faikciğimin nadide eseri :)





Bunlar da Mehmet Çelik Hocamın hediyeleri :) 


Çok güzeller dimi..

tabi birde bunları okuyabilmek için uygun zamanı bulmak  gerek her kitap her yerde okunmuyor, yada ben okuyamıyorum  bilmiorum..
mesela hala Tanpınarın Huzur'u elimde , bitiremedim çünkü ulu orta yerlerde okuyamıyorum onu, okumakta istemiyorum aslında ..Kitabı sindir sindire okumam gerek yani özel bulduğum kitapları..

neyse haliniz nasıldır iyisinizdir inşallah..ben mi ? ben de iyiyim ..bu sıralar biraz melankolik takılıyorum..bi anım bi anımı tutmuyor..agresifim sinirliyim kırıcıyım şüpheciyim..insanlardan uzaklaşmak istiyorum sanırım yorgunluktan oluyor bunlar..aslında şikayetçi değilim ama ruh halime yansıo ve sanırım o bir hayli şikayetçi..
aslında sorun ruhumu doyuracak şeyler yapamamamdan kaynaklanıyor..sonuçta ruhta besleniyor hep aç bırakırsan oda bi yerde iflas eder tabi haklı olarak..her neyse onun da icabına bakıcam .. az kaldı çuvvvv ver elini ............ gidicem güzel bi dinlenicem ..fotograf çekicem tozunu attırıcam huzurun :) 

Çok çalışıyorum çokta geziyorum..ama insan gezmektende sıkılabiliyor bazen..bu sıra kendimize moda edindik..gezip gezip sonra tabu oynamaya gidiyoruz ordan da günü çorbacıda sonlandırıyoruz..en sık yaptığım aktivite bu son zamanlarda..

Bu Not Sana:
aslında şuan uzakta o yerde olmak vardı..bir tek sen ve benden ibaret .. nasıl bi huzurdu o insan yaşarken  o anın değerinin farkında olmuyor demek ki..şimdi neler vermezdim orada olabilmek için..

Birde bu ara çook sık dinlediğim ve sevdiğim  şarkımı paylaşayım sizlerle ..
Dinlemek için Tık Tık



Ofiste sıradan bir gün

Büyükçekmece sahil

Büyükçekmece Aruna Cafe Akşam Yemeği

Galata Aruna Cafe Akşam Sefası

Ofiste bizim kızı mıncırırken kafasını yediğim çok tatlı ya

Oğluşum paşa, nasıl çok yakışıklı dimi.. Artisim benim kimseye eyvallahı yok gagasını yediğim

Meşhur Çorbacı da ilk kez kellepaça içtim o gün miladdır arkadaş

Saat epey geçti biraz uykulu çıkmışım, yine çorbacıdayız..

Yine çorba içiorum 

Unkapanından başka yerde o tat yok pek severim bu ikiliyide 

Bunun adı meksika gözlemesi ama ben  hiç begenmedm 

İsmail abi stayla oldum ben

Minik kuşum

bu masa örtüsü sadece orada var bilen bilir yerin adını yazmıorum :) Baş harfi Pier :)))))))

Meşhur çorbacıdayız yine..

Aşşadan ışık patlamayaydı iyiydi..

Fotograf Çekimimizden ..

Çekimden sonra finito fotosu :) 


Ne kadar çok fotograf koymuşum şimdi fark ettim neyse kalsın  bari hatıra olarak.. Şuan player da farid yasmin buika ve thurisaz var nasıl bir moda soktular beni anlatamam..bir film izleyip duşumu da alır yatarım ben arkadaş..yarın çokk  işim var çokk..
beni özleyin ..




















2 yorum :

galata taksim dedi ki...

merhaba kitaplara aşıksın galiba :d
resimlerde sürekli yemek yiyorsun ama şişko değilsin :D bende senin gibi uzaklara gitmek istiyorum ama olmuyor yanlız dimi sevdğini istiyor insan yanında.

Berra dedi ki...

evet kitaplara ve kedilere aşığım :)
aslında çok yemek yemiyorum , günde bir yada iki öğün:)

insan sevdiğini yanında ister tabi ki :)