14 Şubat 2013 Perşembe

matbaadan bildiriyorum ..

şuan matbaadayım , makina sesleri boya kokuları falan böyle içim dışıma çıkmak üzere..işlerimin baskı aşaması  zorlu geçiyor biraz..dosya boyutları ağır oldugundan makinalar hata verebiliyor..neyse ki az kaldı ..bu işi bu hafta sonlandırıyorum kısmetse..


burada bi kedi var adı tekir ama maşallah pek bi tombiş sabah ona tatlı yedirdim , yedirirken dişlerine baktım, oyy  dedim sen nasıl kedisin ..bildiğin köpek gibi dişleri vardı..ama çok tatlıydı ya sürekli uyuyo  hayvancık, ağzı burnu  leş gibiydi aldım bi güzel temizledim sümükleri akmış gözleri çapak doluydu yavrucağın :)



bi tane hatıra fotografı çektirdik  buraya da koyalım :)













2 yorum :

galata taksim dedi ki...

slm kedi sevimliymiş sende çok güzelsin tabiki bu arada iş hayatın yoğun galiba ama sağlığına dikkat et bundan daha önemli bir şey yok dünyada hani her hafta yazıcaktın bekliyorum yazmanı.

Berra dedi ki...

Galata Taksim: Merhaba teşekkür ederim..yazılarımı okuyup birde yazmamı bekleyen birilerinin olması güzel :) evet çok yoğun ama şikayetim yok ..haklısın her hafta yazıcaktım ama sekteye ugradı yine, hemen yeni bir yazı yazıorum o zman şimdi :)