11 Şubat 2013 Pazartesi

Kitap ayracı denemelerim, cici ayraçlarıma merhaba dediniz mi ? :)

bu pazar günümü kendime ayırdım..
önce kısa bi yürüyüş sonra güzel bir kahvaltı ile güne merhaba dedim..

kahvaltı sonrası günlük uğradığım sitelere bir göz atıp biraz gazete okudum biraz bulmaca  çözdüm.. mis kokulu papatya çayı hazırladım kendime tabi çayıma eşlik eden kıymetli bir konuğum vardı yanımda , Sevgili Tanpınar bana eşlik etti..1 saat kadar kitap okuduktan sonra çıkıp ofise gittim..

önce güzel bir filtre kahve hazırladım kendime, sonra açtım bu güzel sesli kadını  albümdeki tüm şarkıları dinledim..uzun zaman olmuştu norah dinlemeyeli..

bir kaç blog gezdikten sonra hadi bakalım berra çıkar boyaları  kalemleri başla artık dedim ve start verdim..





çok keyif aldım yaparken inanılmaz enerji depoladım ve mutlu oldum..tabi ilk defa yapıorum kitap ayracını biraz acemice olmuş olabilir ama önemli olan keyif almaktı..bu tarz aktivitelerimi hafta bir gün tekrarlıcam yine eskisi  gibi sergi seminer etkinliklerini listelicem ..aklımda bir sürü plan proje  var ..harika  günler beni bekliyor :)

bu hafta çok yoğun geçicek haftanın ilk iki günü matbaada, hafta ortası bodrumda olucam..hafta sonu viral reklam çalışmamız için arkadaşlarımızla toplantımız var.. öte yandan  tasarımları yapılacak  okeylenecek bir sürü iş, düşündükçe allahım bunların hepsini ben mi yapıcam kaça bölünücem nasıl yetişicem demiyor değilim ama şikayetçi de değilim..yarın harika  bir gün bizi bekliyor.. hadi bakalım mutlu bir hafta olsun hepimiz için..


eveeeet bakalım bu kadar keyif aldığım şeyler nelermiş..

dün gece birden bire bir mutluluk geldi amman Allahım kendi kendime sevinip durdum anlamadım neyin nesi  , sanki deli dürttü beni kalktım boyalarımı aradım  ama her şeyimi ofise götürdüğümden hiç bişi bulamadım tabi, sabahı zor ettim..zaten gerisini de yukarıda yazmıştım..

ve işte cici ayraçlarım :)











2 yorum :

Bordo Düşler dedi ki...

Çok beğendim ayraçlarını:)Bende ayraç seven bir insan olarak kendi ayraçlarımı yapıyorum.Bakmak istersen
http://bordoduslerim.blogspot.com/2013/01/kendi-tasarmm-kitap-ayraclar.html
Bana da beklerim :))

Berra dedi ki...

Teşekkür ederim canım.. ziyarete gelicem mutlaka :)