8 Şubat 2013 Cuma

4 aylık aradan sonra yeniden dönüş :)

uwww ben buraya  yazmayalı  4 ay olmuş yahu, ah  ah  önceden ne kadar aktif bir bloggerdım .. ama şimdi iş güç koşturma derken  hiç zaman  bulamıyorum..farkındayım son yazdıgım bir kaç yazı da hep  zamandan şikayetçi olmuşum , aslında insan istese zaman  bulur diyenler oluyordur mutlaka  ama gerçekten bazen olmayabiliyor biraz da üşengeçlik derken böyle böyle  zaman aralığı uzuyor tabi..

aslında o aktif blog tuttugum zamanlarımı   blog blog gezmelerimi falan öyle özledim ki ..artık  hafta bir buraya  mutlaka nokta da olsa bir şey bırakıcam.. burası benim göz bebeğim  günlüğüm herşeyim..

berra neler yapıyor acaba  diyenler varsa ( bazı blog arkadaşlarımdan gelen maillere istinaden söylüorum) berra hayatı dolu dolu yaşıyor maşallah :) keyifler Aliyyül Ala :) Rabbim nazardan saklasın tabi çok şükür sıkıntımız  yok..

hem geziyorum hem iş yapıyorum benden mutlusu yok..ayrıca işimi çok seviyorum insan bu kadar keyif alır mı işinden valla ben alıyorum:)
neyse şimdilik bu kadar olsun bunu yeniden dönüş varsayalım :) ortaya karışık  fotograflarlada süsleme yaptım :)
insan günü gününe yazmayınca herşey birikiyor tabi neyse hadi bakalım daha aktif bloglamalara diyelim :)

birde güzel bi şarkı bırakıp kaçayım :) ben çoook sevdim bu şarkıyı
Dinlemek için tık tık


















5 yorum :

galata taksim dedi ki...

slm yeniden yazmana sevindim senin bütün yazdıklarını çok beğeniyorum eline sağlık.

galata taksim dedi ki...

slm yeniden yazdığın için teşekkür ediyorum sana yazdılarının tümünü okudum eline sağlık çok güzel.

Berra dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Şemsi Saracoğlu dedi ki...

Merhaba kardeşim,görünce hatırladım..sanalkurs'ta sanırım bir skype toplantısında tanışmıştık.hatta senin bir hamsterın vardı karıştırmadıysam.Zeynep'in blogunda görünce bir selam vereyim dedim..kendine iyi bak...

Berra dedi ki...

Teşekkür ederim.. aleyküm selam..