27 Mayıs 2012 Pazar

yeni bebeklerim :))

papuç aşkımı bilmeyen yok artık napıyım herkesin zaafı vardır benimkilerden biri de ayakkabı :))

görür görmez aramızda bi etkileşim söz konusu oldu :) yeni bebeklerimm :)

en kısa zamanda papuçlarımın arasında yerini almak üzere listeye alındılar :)


24 Mayıs 2012 Perşembe

duyarsız kalmayın !! sizde destek olun..

facebookta bir etkinlik başlattım.. doğuda ki okullara çocuk kitabı ve dergi göndermek istiyorum ve bunu el birliğiyle yapalım istiyorum.. çünkü yayınladıgım ücretsiz dergi postundan sonra  aradan 2 yıl geçmesine ragmen mail alıorum ..ihtiyaç olmasa bu öğretmenler ısrarla mail atmazlar.. ben elimden geldiğince destek olmaya ve destek toplamaya çalışıcam.. elimde henüz 6 dergi var bunlara çocuk kitabı da eklemek istiyorum yakın zamanda kitapçıya gidip çocuk kitabı da alıcam ayrıca çocuk dergisi yayınlayan yayın evlerinden de geçmiş sayılarını isticem..sizlerde destek olun lütfen.. bir kitap yada derginin kimsenin bütçesine zararı olmaz ..

etkinlik sayfası için bir tık 

en son aldıgım maili buraya kopyalıyorum..

     suruç cumhuriyet ilköğretim okulunda görevli öğretmenim okulumuz bulunduğu çevre bakımından düşük ekonomik düzeye sahip mevsimlik işçi olarak çalışan ailelerin çoçuklarından oluşmakta kütüphanemizin kitap eksiğini tamamlamak için çeşitli yayınevlerinden ve buna benzer kuruluşlardan kitap bağışı talebinde bulunmamıza rağmen olumsuz yanıtlar alıyoruz. Bunun için bu gibi kuruluşlar yerine sizin gibi değerli-hayırsever kuruluşlardan ve ilgililerinden kitap bağışı talebinde bulunuyoruz. Bu konuda yardımcı olabilmeniz umuduyla. yapabileceğiniz kitap bağışı sayısının bir önemi yok önemli olan burada bu konuda sıkıntı çeken çocuklara bir nebze olsun katkıda bulunmak. saygılarımla. müslüm BOZKUŞ(054456644913-m.bozkush@hotmail.com) cumhuriyet ilköğretim okulu (04146114056-onbirnisan caddesi cumhuriyet ilköğretim okulu şanlıurf/suruç)


23 Mayıs 2012 Çarşamba

göksu ya giderken


iki haftadır bentlere gitmek için plan yapıoruz ve her seferinde bir şey çıkıo.. geçtiğimiz pazar günü  niyet ettik gitmeye ama sabah bir kalktık ki sağnak yağmur.. tabi her şeyde bir hayır vardır dedik gitmedik..bende pazar günü mü en güzel şekilde değerlendirdim..öğlene doğru annemle mağazaya gittim..( ne kadar  güzelmiş demeyin hemen ) hiç alışveriş modunda deildim ama annem zorla götürdü..kadın istiyo ki onla mağaza  mağaza geziyim bişiler beğeniyim alıyım falan  ama  yok yani yok, ben  o tarz bi kız değilim sevmiorum öyle dolaşmayı..sen al ne alıcaksan ben begenirim diyip çıkıorum işin içinden..sonuç olarak uzun dolanmalarımızdan sonra iki adet yatak örtüsü ve nevresim falan aldık..nevresimleri çok beğenerek aldım ama  böyle üstünde bonsai  falan var  :)  uvvvvvvv

manzaramdan parçalar

işte bu mekan en güzel otellerin konforuna bile bedel manzarası huzur verio bi kere ..işte bende burada takılıorum arada bir..bazen çalışıorum bazen sırf muhabbet edioruz alıoruz  demleme çaylarımızı da ohh hayat bize güzel  :)


Red Kit Sergisi

red kit'i severim ama daltonların yeri bende ayrıdır.. red kit gelmiş dediler görmeden olmaz dedik  .. bi arkadaşıma süpriz yapmak için bundan güzel bişi olamazdı .. onun da çok sevdiğini bilirim :) ikimizde mutlu olduk çocuklugumuza döndük.. sergiden sonra da benim daimi mekanım galata da  ki konağa gittik ordan çıktık sultanahmetteki makarnacıma gittik sonracıgımaaaaa oradanda sarnıca gidip çay içip tavla attık :)

bu arada heryerde bişiyim var yaa makarnacım  çaycım  manzara yerim falan.. heff istanbul benim zaten başka ne olabilir ki :)))

vel hasıl kelam çok güzel bi gündü hafızalarımızda yerini aldı :) bol bol fotografta çektim daha ne olsun :) gökhana teşekkürü borç bilirim süpriz yapmama izin verdiği için.. gökhan çok merci :) 

15 Mayıs 2012 Salı

Söylesene, nerde kayboldun sen? Gülden hangi köşe başında vazgeçtin?

Susmuş bir yanardağ. Küllenmiş bir ateş. Akmayan ırmak. Kokuşmuş su.

Söylesene, nerde kayboldun sen? Gülden hangi köşe başında vazgeçtin?

Ne zamandan beri başına bir kuş tüyü konduğunda ağzından burnundan kan boşanmaya başladı? Yaran o kadar mı derindi? Kolun kanadın nerde kırıldı?

Hangi kör düğümü, içinde bir ukde bile kalmadan kendi ellerinle boynuna attın? Sendeledin, düştün ve bir daha kalkamadın?

Sonsuz bir matlığın bu şehrin üzerine çöktüğünü ve bir daha kalkmayacağını ne zaman anladın?

Hak ile merhamet arasında ezilen her kibrin, ezenin kalbinde sonsuz üzeri sonsuz yeni bir kibir doğurduğunu hangi cehennem ağzında unuttun? Söylesene, ağlamayı ne zaman unuttun?

Söyle bana; kesif bir sis içinde yol almaya çalışırken sis lambalarını yakmayı unutmanın ölümcül kazalara yol açtığını, refüj çizgisinde unutulmuş bir zaman üzerinde durmanın sanıldığı kadar emniyetli olmadığını bilmiyor muydun?

Cerahatli bir yaranın patlaması gibi ortaya saçılan bütün bu cümleleri sen mi yazdın?

Karanlık sözler, yaralı uzmanlara göre. Kelimeleri bu kadar çok israf ettiğinden mi yoksa kelimelerle ölünebileceğini hakkelyakin tecrübe ettiğinden mi?

Görünmek istediğin ile göründüğün arasındaki uçurumu fark ettiğinden mi oldu bu?

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Kalbim uzun menzilim benim

Ben ona dedim ki
Suyun üç hali var
Dördüncüsü sensin.

Taşların saltanatında
Bir gönül iklimiyim
Ağzımda esensin.

titreme daha fazla kalbim



“onu, sevebileceğinin en yücesiyle sevdin.
titreme daha fazla kalbim.
bağışla kendini artık onu da
bırak gitsin.
bırak gitsin.
o senin ezel gününden kaderin
sen onu nasılsa bin kere daha
seveceksin”
Birhan Keskin

intihar günleri 1




intihar günleri 1


sana böyle akmaktan çok korktuğum için 
oldu herşey 
şelaleler de bu yüzden ilgilendiriyor beni !

7 Mayıs 2012 Pazartesi

hıdırellez şenlikleri


fark ettim ki bu sıralar ( aslında bu sıralar demek olmaz uzuuuuun zamandır ) bloguma yazı yazmıorum.. aslında yazmak istiyorum ama zaman bulamıorum buluncada başka şeyler çıkıyor..
dedim bi yerden başlamak lazım..nerden nerden  diye düşünürken gezilerden başlayalım dedim..

uzun zamandır  bir gezmektir gidio deli dürtmüş gibi durmuorum yerimde :) nasıl oluosa o an gezmeye zaman bulabiliyorum :) tamamen tesadüf ama :)