18 Eylül 2012 Salı

Say Hello :)



huhu ben geldim seslensem sesime ses gelir mi ki acaba :) Burayı ne kadar ihmal etmeye  başladım  ben ya off çok kızıyorum kendime çok..Bazı arkadaşlardan mail geliyor yazmadıgım için..ben bu sitemleri hak ediyorum haklısınız.. ama artık buldugum her fırsatta  yazıcam..ve tek tek ziyaretlerinize gelicem inş..

Yine uzun bi aradan sonra buradayım ..artık eskisi gibi ne blog takip edebiliyorum ne de post yazabiliyorum..meğer önceden ne kadar boş vaktim varmış..mesela tablo görmeyi yağlı boya kokusunu öyle özledim ki ..ama tabi bu şuan ki durumumdan şikayet ettiğim anlamına gelmesin..aksine çoookk mutluyum..

daha önce bahsettim sanırım ajans işinden ve şuan tam olarak  o işi kurmuş bulunuyoruz..

İstanbulwark Reklam ajansı artık  tam tekmil yol almaya başladı..işlerimizin yoğunluğu  nedeniyle  sosyalliğimden feragat ettim ama tabi ki bi süre..çünkü bu iş öyle uzaktan görüldüğü gibi kolay  bi iş değilmiş..işin içine girince anladım bunu..Her konuda bilgi sahibi olmak gerekli yapmasam bile bilmeliyim herşeyi.. haliyle bende  kendimi eşit parçala bölerek bi takım görevler verdim kendime..ve çok şükür herşey güzel gidiyor..

Şunu rahatlıkla ve kesin bir şekilde ifade edebilirim ki; hayatımın en güzel dönemini yaşıyorum.. Aşk, iş, planlar, projeler okul vs.. her şey  harika, bunun upuzun sürmesini istiyorum ve bunun içinde elimden ne geliryorsa yapıyorum ve yapıcamda.. 

 Bu da Masamda ki Aşk Böcüklerim :) bu böcüklerin birinin adı berra diğeri de hayatıma anlam katanım :)



14 yorum :

Profösör dedi ki...

Önce hayırlı uğurlu olsun işinizi kurmanız bizi de mutlu etmiştir. Bu arada da herşeyin hayırlısını dilemeliyiz. Helal lokma, helal kazanç insanı bir ömür huzurlu ve mutlu kılacak bir iklimi yaşatıyor. Rabbim kardeşlerimizin yüzünü güldürsün..

Adsız dedi ki...

Wow, amazing blog layout! How long have you ever been blogging for? you made blogging look easy. The full glance of your web site is excellent, as neatly as the content!

Berra dedi ki...

Profösör: Amin çok teşekkür ederim profösör Allah hepimizin yüzünü güldürsün ve emeklerimizin karşılıgını almayı nasip etsin..

Berra dedi ki...

Adsız :Thank you :)

Adsız dedi ki...

It was excited to come across your site a short while ago. I arrived here today hoping to learn interesting things. I was not upset. Your well thought out ideas with new strategies on this subject matter were enlightening and a great help to me. Thank you for making time to create these things and for sharing your mind.
Welcome to my website [url=http://www.about-dogs.zoomshare.com/]www.about-dogs.zoomshare.com[/url].

şirins dedi ki...

Berracım nasılsın ne zamandır yazmıyrm sana :S çok yoğundum yaw ygs lys yetenek sınavları derken sonra tercihler uff :P ajansın hayırlı olsun canım görüşmek üzere ;)

ccc8 dedi ki...

kolay gelsin .

Berra dedi ki...

şirins: Canım teşekkür ederim çok şükür gayet iyiyim :) sen de iyisindir umarım..ne yaptın peki üni ye başladın mı güzel haberlerini bekliorum..

ccc8: Teşekkürler..

Adsız dedi ki...

evet canım başladım abant izzet baysal mimarlık :) sen neler yapıyorsun :)öptümm

Adsız dedi ki...

Much informative and useful article… I like it personally…

Sizinicin dedi ki...

Başarılar...

Disney Hayatı dedi ki...

Başarılar...

Disney Yayın Akışı dedi ki...

Teşekkür...

Disney Channel dedi ki...

Başarılar...