24 Ağustos 2012 Cuma

Tatilden uzunca bir özet


Balkonumda ki kozalar kelebek olduklarını görmeye zamanım yetmez sanırım..


kaldığım evin manzarası..insan kahvaltıdan hiç kalkmak istemiyor burda..

bu da küçük dostum tom ..beni pek yalnız bırakmadı çok alıştık birbirimize :) 

Burayı özleme potansiyelim çok yüksek çok :(
şapşall şey o kadar yaramaz ve tatlı ki o kafasını ısırmamak için nasıl zor dayanıyorum yaa :) 







Kolyos arkadaş mideme inerken :)  fotografını çekmek yedikten sonra aklıma geldi :)  


herkesin tatil anlayışı farklıdır..benim için tatil dediğin kalabalıklardan uzak deniz kenarında bir evde, araba sesi, insan sesi olmayan bir küçük sahil kasabası demek..işte şuan tamda öyle bir yerdeyim..kaldıgım ev denize bakan 2 . katta hoş bir daire hemen sağ tarafımda bir deniz feneri ve önümde bir umman gibi ucu bucu görünmeyen deniz..

buranın gecesi öyle güzel ki tek duydugum dalga sesleri ve çekirge sesleri..arada bir de ateş böcekleri göz kırpıyolar..ve en güzeli tüm bunlara gökyüzünden binlerce yıldızın eşlik ediyor olması..Allahım diyorum bu nedir neredeyse gökyüzü yerlere dökülücek..hiç bu kadar yıldızı bir arada görmemiştim..

fonda da sadece 3 kişi var ..delisi olduklarım..buikam , faridim ve yasminim çalıyor..

balkondayım denize karşı bu yazıyı yazıyorum..epeydir bloga  uzun yazılar yazmıyordum..kendimden gündemimden  hiç bir şeyden bahsedememiştim..yogunluk olunca insan zaman ayıramıyor..burda fırsatım var herşeye..en güzeli kendimle başbaşayım..kendimi dinliyorum..iş planımı, okul planımı, izleyeceğim yolu, yapmam gerekenleri hepsini bir bir sıralıyorum..

hayatımda ki gelmiş geçmiş insanları irdeliyorum ..her birini ayrı ayrı ele alıyorum..kim benim için ne ifade ediyor, ölçüyor biçiyorum.. hayatımda fuzuli yer işgal edenleri de büyük bi keyifle detoksluyorum..
uzun zamandır böyle bir tatil düşünüyordum..kafam o kadar karışmıştı ki doğru ile yanlış iç içe geçmişti..ayırdına varamıyordum, hata üzerine hata yapma olasılığım baş göstermeye başladıgı vakit hee dedim berra dur bakalım ..buraya kadar ..

artık gitme ve kendini dinleme vakti..sen sana bakmassan kim sana bakar ki dedim..bir baktım iç seslerimin hani benim içimde ki küçük kadınlarım varya işte onların soruları sayfaları bulmuş..

erteledikçe hayat zorlaşır dedim ve kaptım çantamı düştüm yola..vardığım yer limanım oldu..bu sahil kasabasına sıgındım ve dedim budur..doğru yerdesin..


burada ikamet ediceğim zaman zarfında kendimle ilgili ne kadar çok şey yaparsam o kadar iyidir benim için..öyle uzun uzadıya bir zaman yok önümde..taş çatlasın 10 gün..ne kadar çok şey sıgdırırsam o kadar yatırım yapmış olurum kendime..

bu buradan yazıcağım tek yazı olacak muhtemelen..çünkü zamanımı orantılı bir şekilde paylaştırdım..önce yukarıda yazdıklarımı uygulayacağım, sonra da kalan zamanımı bol bol kitap okuyarak ve  2 yıl evvel yazmaya başladığım mini hikaye romanımı yazarak geçirmeyi düşünüyorum..gündüzleri plajda kitap okuyor akşamları listeme aklıma gelenleri ekliyor..ve gecenin ilerleyen saatlerinde de hikayemi yazmaya koyuluyorum..

yanımda bir demlik çay ve sigara ile sabahlara kadar yazıyorum..ara verdiğim vakit bir şeyler karalıyor böyle yıldızlarla birlikte sabah ediyorum..


akşam oldugunda öyle tatlı bir rehavet çöküyor ki üstüme, gündüzleri denizden çıkmadıgımız için her akşam sızlanıyorum ..her yerim acıyor sızlıyor ..hala sırtıma sırtıma dalga vuruo gibi hissediyorum..

dün gece 5 te yattım dalga sesleri ninni gibi ne kadar oturup tadını çıkarmak istesemde daha fazla karşı koyamadım bu güzel havaya..

güneş ,deniz güzel ama şu akşam su yüzene çıkan sızlamalar olmasa daha da güzel olucak..o kadar kremlenmeye ragmen böyle sızlanıyoruz birde sürmesek ne halde olurduk düşünemiyorum bile..


velhasıl kelam tatilimden uzunca bir özette geçtiğime göre artık hikayeme dönebilirim..

pai pai (:

şarkımı koymadan olmaz tabi ki
Farid Farjad

6 yorum :

Hesna dedi ki...

Harika görünüyo gerçekten :)

nilerk dedi ki...

Çok huzurlu olmuş postun umarım aradıklarını ve daha fazlasını bulmuş olarak dönersin ...

Profösör dedi ki...

Çok güzellll..

Kitapkolik.Net dedi ki...

Kitapkolik.Net olarak 4.kitap çekilişimizi düzenliyoruz. Kazanan 3 kişiye istedikleri 1'er kitap hediye edeceğiz. Katılmak için:

http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-4-kitap-cekilisi/

twitter: https://twitter.com/KitapkolikNet

agresif prenses dedi ki...

ohh keyfini cikar berra`m...ben daha tatile gidemedim sanirim benim tatil yalan oldu:(((

Berra dedi ki...

çıkardım tatlım valla çok iyi geldi :) sen nedn gidemedin kısa da olsa gidebilseydin keşke :/