20 Ağustos 2012 Pazartesi

gidiyorum ..

ahh benim  nadide  çöplüğüm ben seni çok mu ihmal ettim ahh canım ahh ..aslında bende çok özledim seninle dertleşmeyi..önceden buraya yazar yazar rahatlardım..artık zaman bulamıyorum yada üşeniyorum ..üşenmemin sebebi, anlatıcak söyleyecek şeyler biriktikçe toparlayıp  özetlemesi bir düzene koyması  zor oluyor..çok saldım kendimi kendimi derken yani  iç seslerimi..yogunluk telaş derken onlarla oturup adam akıllı dertleşemedim epeydir..bütün bu iç fasılları  tatil programına ittim..

yarın  istanbulu terk ediyorum..ama bir yanım hep burda kalıcak..aslında hep söylerdim gidicem gidicem lalet olsun gitmek istiyorum diye falan .".heh al işte sana gitmek git bakalım git de rahatla gel dedi bana evren"..ve bir fırsat sundu.. bende tabii olarak değerlendirmeye aldım ve nitekim plan  sorunsuz işledi..ve tatil günü geldi çattı..


ama mutlu değilim sevinmiorum..aksine hüzünlendim ben yaa :( istanbuldan  başka bir şehre giderken hep böyle bi his oluo bende ..ama bu sefer ki farklı..bu sefer kalbimin diğer yarısını burda bırakıp gidiyorum..

aynı şehrin havasını bile soluyamıcaz onunla..kmlerce ötede birbirimizden ayrı nefes alıcaz..

sayılı gün çabuk geçermiş..gider gitmez sana kavuşucağım günü saymaya başlıcam..

umarım bu hüzünlü modum geçer..çünkü hiç yarın tatile gidicek insan  modeli yok şuan bende, ama belki diyorum belki oraya gittiğimde oranın havasına kapılır yoklugunun vericeği acıyı en aza indirebilirim..belli mi olur..

yanıma bolca kitap aldım..birde eskiz defteri..kalemlerim ve boyalarım ofiste kalmış ..o yüzden sadece bir kalem ve bir defter var bana yoldaş olacak olan..

neyse  yatsam iyi olucak ..saat 1 den beri yatmayı düşünüorum ama hala düşünceden öte geçemedi..ama bu sefer gidiorum cidden yarın koşturmalı bi gün olucak herkese hayırlı bayramlar olsun..uyumayanlara  iyi uykular ve bana  :)




10.08.2012
04:07

2 yorum :

trusan dedi ki...

Gitmesine gidiyorsun ama giderken dilimizin canını yakma olur mu..kelimeler küser sonra, neden bu kadar manasız hale geliyoruz, neden harflerimizi eksilterek ve öldürerek yetim bırakılıyoruz diye..)

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

İyi yolculuklar! ;)