17 Temmuz 2012 Salı

halim ahvalim


bu şarkısını çok severim
Morrissey- Let me kiss you
bu da sevdiğim ikinci  adam
Duran Duran- come undone

günler öyle hızlı geçiyor ki hiç bir şey yetişmiyor 24 saat yetmiyo bile bazen ..hele bu sıcaklarda  koşturmak off aman yarabbi işkence resmen ..bir oradayım bir burada, malum artık bir ajansımız var burada hiç  bahsetmemiştim sanırım..işlerimiz çok yoğun ve sabahlara kadar çalıştıgımız oluyor..tabi şikayetçi değilim hep istediğim bir şeydi ve hayalim gerçek oldu bu durumda canla başla çalışmayıpta ne yapılır ki.. aslında şuan masmavi sularda olucaktım ama bayram sonrasına ertelemek durumunda kaldım..ramazan biter bitmez 10 gün kaybolucam ortalıktan hayali bile heycanlandırıyo artık :)


Tabi bu kadar çalışıyorum ama arada gezmekten geri kalmıorum tek geri kaldıgım şey kültür sanat etkinlikleri..pek sergi ve seminerlere gidemiorum artık..kaç tane jazz konseri kaçırdım hemde sevdiklerimdi..perşembe günü de yine çok sevdiğim morrissey konseri var hala belli değil gidebiliceğim, ki kesinleştiğinde de  bilet bulur muyuz bilemiorum..










dün kankamla şöyle bi efkar dağıtalım dedik önce yeşilyurt sahiline uzandık oradan da balta limanı sahiline yemek yemeğe geçtik..burayı denizin tam dibindee oldugu için çok severim, didemde çok sever..zaten ikimiz denizin dibi olan her yeri severiz :)  geçen sene de sık sık giderdik az sabahlamamıştık  ahh ahh güzel  günlerdi  :)  tabi şimdikilerde güzel hala güzeliz :)


işte böyle günler hızır vızır geçiyor..baktım bir ay olmuş bloga yazmayalı dedim kendimi hatırlatayım..blogum onu unuttugumu sanmasın ..

Sabahlara kadar çalışmaktan  göz altlarım çökmüş resmen :) rengimde soluk sanki biraz ..benim tatile ihtiyacım var rüzgarr duy sesimi duyyy :))


3 yorum :

Cihan dedi ki...

merhabalarrrr,paylastiklarinizi okudum....
bende sevgilerimi yolluyorum bahcemden

hayfen dedi ki...

merhaba, demin dolaştım blogunuzu...
buraya komşu çöplükten geliyorum, benim çöplüğe de beklerim.
http://maanpako.blogspot.com/

Berra dedi ki...

cihan: Teşekkür ederim .. sevgiler ..

hayfen: Ziyaretinize memnun oldum .. tekrar beklerim bloguma..bende seve seve gelirim tşkler :)