7 Haziran 2012 Perşembe

bol fotograf çekimli çooook keyifli harika bir gün daha ( Dikkat uzun araç )


Önce bu şarkıyı açıyoruz Aşk 

eskisi kadar sık yazamıyorum buraya aslında bunun içinde suçlu hissediyorum kendimi..garip belki ama öyle :) vakit bulamıyorum yada buldugumda yazmak istemiorum..anlatılıcak yazıcak şeyler birikince yıgılıo ve yazmak istemio insan :)



anca çizim yaptıgımda yada fotograf çektiğimde yazıyorum sanırım son  1 senedir.. ama aklımda harika projeler fikirler var .. fotograf ve ropörtaj hazırlayıp biriktiricem..gidip eski zanaatkarlarla konuşucam fotograflarını çekicem..sonra bir tane daha var ama o gizli :)  sevdiğim saydıgım bir kişinin kendi hayalini aklıma sokmasıyla kafamda büyüyen bir proje :)

ahhh neyse işte böyle ben yine foto çektimde onlardn bi ikitane koymaya geldim :) dün rüzgar beni götürüp balatın ortasına attı..kendimi çok yalnız hissettim..böyle arabanın arkasından bakakaldım bi an dedim geri dön geri dön :) ama dönmedi gidiş o gidiş :) bende başımın çaresine bakmak için buldugum ilk sokaga daldım :)

ama iyi ki atmış çok eğlendim balat sokaklarını hep severm zaten, o kokusu  kirli yüzlü çocukları bakkalları  evleri çok farklı duygular  uyandırıyo bende.. hele bir çocuk tayfası  vardı ki öldürdü beni gülmekten.. etek deilde pantolon giyseydim o gün keşke dedim .. onlar kayarken  içim gitti resmen :)

geze geze oradan yukarı doğru çıktım kendimi fatih çarşambada buldum :) orada da beni başkaları buldu o ayrı :) dünya küçük tabi :) ve  2 saatlik bir  yemek molasından sonra da kendimi galata kulesinin tepesinde  usta bir fotografçıyla  foto çekerken buldum :) Aman yarabii  manyak bişidi.. hep konaktan galataya bakıodum  bu sefer  oradan görünce dedim ki "sana şimdi tependen bakıorum ey aziz konak :)"  tabi makinanın şarjı biraz daha dayansa  daha güzel olurdu ama  sağlık olsun :)

Nasıl diyor Wikimaul " spontane " ehehe   seviorum bende böyle gelişen durumları :))

sonraaaaa sonrası da pek güzel keyifliydi :)) bir süredir günlerim böyle birbirinden güzel geçiyor..bazen canımı sıkan şeyler oluyo ama o keyif unutturuo hemen..

Harika bir gün geçirdim emeği geçen rüzgara galataya ışınlayan kişiye  tşkler :)

Fotograflardan bazılarını  koymadan yapamıcamm :)) aslında buraya çektiğim her fotoyu koymak istiyorum ama isim belirtmeden alıp sağda solda emeğe saygısızlık yapanlar oldugundan  hepsini koyamıorum  ..buraya yükledikleriminde üstüne yazı yazıorum fotografın  güzellğini bozuo belki ama mecbur :)


yine kendimi çekicek bi yer buldum :) ayna görünce dayanamıorum :)






















































7 yorum :

HSN dedi ki...

Harika ya bayıldım fotoğraflara :) ellerine sağlık ama çok kıskandım en kısa zamanda benim de bi gezintiye çıkmam lazım :))

Berra dedi ki...

HSN : heheh tşk ederim canım sende çık mutlaka çok eğlenceli gerçekten, büyük keyif aldım :)

nilerk dedi ki...

hepsi çok güzel o kadar güzel anlar yakalamışsın ki biz de seninle beraber gezmiş gibi olduk .

Berra dedi ki...

nilerk: tşk ederim canım :) bakan gözlerine sağlık :)

tugbatugba dedi ki...

bayıldımmmm gerçekten süper fotolar...

tugbatugba dedi ki...

bu arada söylemeden geçemeyeceğim hem fotolara bakmak hemde arkadaki şarkıyı dinlemek süperdi...

Berra dedi ki...

Tşk ederim bakan gözlerinize sağlık :) keyif verdiysek ne mutlu :)