11 Haziran 2012 Pazartesi

Bebek şenliği 2012

bu gün okula gitmedim evden çıkmadım üşendim biraz .. ama akşama doğru  aklımda bebek bebek bebek diye bir sesli ışık yanıp sönmeye başladı :) bu gün bebek şenliğinin son günüydü hem gitmek istiyodum hemde üşeniodum ama  sonra bi anda kalktım hazırlandım ve gittik.. çoook eğlendim  iyi ki gitmişim ayrıca carnivale studio'nun sahibi lale ile de yüzyüze tanışmış olduk ayak üstü biraz muhabbet ettik bayıldım ona çok sevdim zaten ilgiylede takip ediodum :) tasarımları harika yakından görme fırsatı buldum.. en kısa zamanda  bi kaç üründen almam lazım :))
en çok takı standlarını  ve baykuşlu objelerin standlarını gezdim   hoş güzel  işler vardı..bi çok takı tasarımları birbirine benziodu ve inanılmaz pahalı buldum bazılarını bence gereksizdi uçmuşlar resmen sonuçta aynısından diğer standlarda da vardı..neyse  onların dışında en çokk zamanı da twigy ve ipanema da harcadım.. begendiğim ayakkabının küçük numarası kalmamış  bulurum diye o kadar  baktım gittim geldim  göz attım ama  yok .. çokta gözüm kaldı ..arkadaşlarım sıkılmasın diye  bakmaktan vazgeçtim :)
Bu sıra keyfime dicek yok hani maşallah allah nazarlardan saklasın ..dünüm ayrı özel  güzel bu günüm ayrı :)
dün önemli bi sınavım vardı ama hakkıyla üstesinden geldiğimi düşünüorum :) çok stresli bi gündü ama sonu rüya gibiydi :)) 

neyse susuyım biraz hadi fotolara bakın :) 






















Hiç yorum yok :