8 Haziran 2012 Cuma

Adalarda Objektifime Takılanlar


Önce Şarkıyı Açalım Yalnız Kuş 
İnsan aklına estiğini o an yapmalı ..Akşamın 16:30 ğunda  kalkıp adalara gidilir mi neden gidilmesin ki :)  çıktım evden koştura koştura ama vapuru kaçırdım..oraya kadar  gitmişim 1.5 saat vapur bekleyemezdim atladım turist teknelerine kimsede yoktu tek kişilik sefa yaparak adaya gittim :)



ada çok sessizdi pek kimse yoktu ortalıkta ahh dedim ahh tam benlik bi yer :) iner inmez direk daldım bi sokağa çıktım en tepeye tabi çıkarken erik topladım bide :) her taraf erik ağacı gözüm doymadı ki her birinden 2 şer tane ala ala  çıktım tepeye..

manastıra gideyim dedim köpekleri görünce geri döndüm kiliselere girdim ama kapalıydı mum dikemedim ..
zaten 2 karışlık bi ada  dön dolaş  baştan sona  gezdim.. objektifime takılanlarıda yakalayıp karakutuya attım :)
Ada sahillerinde  şarkı söyledimm kuşlara su çırpıştırdım tek başıma da olsam çok eğlendim :)

sonra geldim kabataşa ordan da orayaa işte :) ada kadar akşamımda güzel ve keyifliydi :)

fotografların hepsini yükleyemeyeceğimden  4/2 sini ekledim kolajladım keyifli izlemeler :)




















6 yorum :

Adsız dedi ki...

ben biliyorum kesinlikle sen farklısın...)

Berra dedi ki...

hmm buradan okudugun tanıdıgın kadarıyla nasıl böyle emin konuşuosun ? ilginçç :)

delimine dedi ki...

hangi ada burası?

Berra dedi ki...

Delimine : Kınalı ada

ilknur AKPINAR dedi ki...

Bende çoğu zaman alır başımı giderim .. ada'ya gitmedim ama istanbulumda tek çok dolaşmışımdır, yanımda müziğim olsun o bana yeter . harika fotoğraflar, makinen nedir acep?
sevgiler.

Berra dedi ki...

ilknur AKPINAR : Bazen tek başına gezmenin tadına varmak lazım..ayrı bir duygusu var bana göre :)

Nikon D90 Tşekkür ederim begenmene memnun oldum..