23 Mayıs 2012 Çarşamba

Red Kit Sergisi

red kit'i severim ama daltonların yeri bende ayrıdır.. red kit gelmiş dediler görmeden olmaz dedik  .. bi arkadaşıma süpriz yapmak için bundan güzel bişi olamazdı .. onun da çok sevdiğini bilirim :) ikimizde mutlu olduk çocuklugumuza döndük.. sergiden sonra da benim daimi mekanım galata da  ki konağa gittik ordan çıktık sultanahmetteki makarnacıma gittik sonracıgımaaaaa oradanda sarnıca gidip çay içip tavla attık :)

bu arada heryerde bişiyim var yaa makarnacım  çaycım  manzara yerim falan.. heff istanbul benim zaten başka ne olabilir ki :)))

vel hasıl kelam çok güzel bi gündü hafızalarımızda yerini aldı :) bol bol fotografta çektim daha ne olsun :) gökhana teşekkürü borç bilirim süpriz yapmama izin verdiği için.. gökhan çok merci :) 









12 mayıs pazar 2012

2 yorum :

Gökhan dedi ki...

Süprizler... Kim sevmez ki süprizleri.

Kelimelerle anlatılacak gibi değil memnuniyetim, mutluluğum, hayatındaki süpriz sayısı bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar olan benim için... İleride bir gün "Hayatında unutamadığın an/anlar nelerdir" diye, geçirilen bu güzel zamanlardır diyeceğim.

Teşekkür etmesi gereken asıl benim.

"Önemli olan hayatta hep hoş bir sada bırakmaktır." Tarihe bu notu düştüğün için teşekkürler ;)

Berra dedi ki...

hayatımda iyi ki var dediğim kişilerdensin..benim içinde çok güzel bi gündü..iyi ki varsın :)