7 Mayıs 2012 Pazartesi

hıdırellez şenlikleri


fark ettim ki bu sıralar ( aslında bu sıralar demek olmaz uzuuuuun zamandır ) bloguma yazı yazmıorum.. aslında yazmak istiyorum ama zaman bulamıorum buluncada başka şeyler çıkıyor..
dedim bi yerden başlamak lazım..nerden nerden  diye düşünürken gezilerden başlayalım dedim..

uzun zamandır  bir gezmektir gidio deli dürtmüş gibi durmuorum yerimde :) nasıl oluosa o an gezmeye zaman bulabiliyorum :) tamamen tesadüf ama :)



mesela şeyi anlattım mı hıdırellez şenliklerini anlatmadım tabi ..nasıl renkli bi geceydi buraya yazıyım ki anısı kalsın arada açıp okumak iyi gelio..

o gece kankamla bahçede oturup dileklerimizi  yazarken dedim ki keşke ahırkapı da ki şenliklerde olsaydık.. öyle iç geçirirken biz, Allahın işi işte bi anda dayım aradı nerdesin  falan dedim bahçedeyiz meğersem dayımda arabayla gelmiş sitenin kapısındaymış ..dedim dayyıcımmm  şenliklere gidelim mi  oda hiç ikilemeden hadi atlayın gidelim dedi.. uvv nası çıkıp eve hazırlandım bilmiorum 5 dk da arabadaydık :)

gittik  eğlendik atladık zıpladık hemde hasta hasta  ağzım burnum şişti resmen  habire hapşuruyorum falan o halime ragmen gittim  fursatını bulmuşum dururmuyum tabi :) ateşten atladık çok tırstım ama atlayabildim yani :)  güzel bi geceydi içen döken şey yapan  :) güzeldi yani sonra eve gelip bahçeye gömdük dileklerimizi :) artık ne kadarı tutarsa..






Hiç yorum yok :