23 Mayıs 2012 Çarşamba

göksu ya giderken


iki haftadır bentlere gitmek için plan yapıoruz ve her seferinde bir şey çıkıo.. geçtiğimiz pazar günü  niyet ettik gitmeye ama sabah bir kalktık ki sağnak yağmur.. tabi her şeyde bir hayır vardır dedik gitmedik..bende pazar günü mü en güzel şekilde değerlendirdim..öğlene doğru annemle mağazaya gittim..( ne kadar  güzelmiş demeyin hemen ) hiç alışveriş modunda deildim ama annem zorla götürdü..kadın istiyo ki onla mağaza  mağaza geziyim bişiler beğeniyim alıyım falan  ama  yok yani yok, ben  o tarz bi kız değilim sevmiorum öyle dolaşmayı..sen al ne alıcaksan ben begenirim diyip çıkıorum işin içinden..sonuç olarak uzun dolanmalarımızdan sonra iki adet yatak örtüsü ve nevresim falan aldık..nevresimleri çok beğenerek aldım ama  böyle üstünde bonsai  falan var  :)  uvvvvvvv


annemle mağazanın önünde ayrıldık o arkadaşına gitti bende arkadaşlarıma :)  akşamın 6 sında anadolu hisarına gitmeye karar verdik oy birliğiyle ee  tabi bu benim başımın altından çıktı tabi ki de..göksu diye tutturdum :)

yola çıktık şansımıza köprüde trafik yoktu  hemencecik geçiverdikk ..ama ordan sonra yolu şaşırdık  yanlış sapaktan girince işte orada başladı bizim maceramız..ortaçeşmeye geldiğimizde ihtiyaç molası verdik :)  sonra abur cubur  ne bulursak doldurduk arabaya üstüne de  birer sosisli yedik  sonra tekrar yola koyulduk ..göksuya varana kadar yedik  yedik şiştik kaybola kaybola bulucaz diye kafa nereye biz oraya dedik ..sonunda göksuya vardık önce nehrin kenarında yemek yedik çok açız ya tabi  :) yani o gün midem patlamadıysa bi daha patlamaz heralde :) hazır 50 kiloya düşmüşüm  dedim  200 gram alsam bişi olmaz diye yedim de yedim ama yanımdakiler yüzünden onlar yemese bende yemem..
neyseeeee

oraya kadar gitmişken fatmagülün evini  mutfagını görmeden olmaz dedik :)

oradan da bastık geldik evimize yani avrupa yakasına :)  istinye izmir lokmacısında  boğazda çaylarımızı içip mis gibi lokmaları yiyerek muhabbetin dibine vurdukk..

son zamanlarda genelde villaparkta takılıoruz  arada bir bebek  ortaköy yapıoruz ama bu sefer  baya bi gezik ..artık her hafta bir yer belirlicem keşfe çıkıcaz :) çok eğlenceli oluo grup arkadaşlıklarda  tavsiye ederim :)

















5 yorum :

İlknur AKPINAR dedi ki...

aaa çok güzelll :))
nasıl gittiniz, gerçi gidecek olursam toplu taşımayı kullanmam lazım=)

Berra dedi ki...

valla çok dolaştık biz şuan tarif et desen edemem :) toplu taşıma ile nasıl gidilir bilemedim şimdi netten yol tarifine bakmak lazım canım.. :))

Adsız dedi ki...

üstten ikinci fotoğrafta fotograf için muhteşem bir kare var.

servis dedi ki...

Bloğunuz bizim için çok yararlı bilgiler içeriyor.Paylaşımlarınızı için ekibimiz Prefabik satışı ile sürekli takip ediyoruz. Çalışmalarınızda başarılar dileriz.

Berra dedi ki...

Adsız: Tşkler ..