30 Nisan 2012 Pazartesi

özledim blogumla dertleşmeyi..



hani bazen olur ya  bi anlık bi his gelir işte o an herşey hazır olsa insan çekip gidicek kadar cesaretlidir.. işte  öyle bir  his  taşıyorum  son zamanlarda.. gitmek kelimesi dolanıp duruyor aklımda.. çekil şurdan işim gücüm var diorum ama yok ille bi yerlerden   göstericek kendini ..beynimde bi o yana bi bu yana geçip ben burdayım  hala buradayım  der gibi göz kırpıo bana..

işlerimi biraz kolaylasam gidilicek yeri bile hazırladım.. demek ki ne kadar görmezden gelsemde o kelimeyi içten içe hazırlıgımı da yapmışım..hani fırsatını buldugumda  gidilicek  yerlerim belli..


kafamda hayata geçmeyi bekleyen o kadar proje var ki..çizimler tasarımlar.. geziler..vs..vs..
bu kdar çok şey var ama zaman yok..o olmadan da hiç bir şey olmuo işte ne yazık ki..
zaman yetmiyor  bana,  her gece sabahlıyorum.. benim uykuya dalış saatim 06:00 civarı..
bir  kaç saat uyuyup kalkıorum  tekrar devam ediyorum çalışmaya..artık pc ile bir bütün olduk..
bu tempoya yenik  düşen  bünyem  grevde şuan ..hasta olmaktan   nefret ediorum  hele de acil  durumlar  işler söz konuşuyken.. tam da zamanı yani .. ama  uykusuzluk iştahsızlık derken kendim yataklarda buldum..içmediğim ot gillerden  çay kalmadı..ilaçlar bilmem neler envai çeşit  şeylerden içtim hemen iyileşiyim  diye.. ama yok yemedi..hasta da olsam duracak zaman değil dedim kalktım  çalıştım yine..
işini sevmek böyle bişi olsa gerek ..

bayadır blogumla  dertleşmiyodum.. iyi de geldi bu :)
sağlıcakla ve hoşça kalın blogcanlar..

bu sıra sık dinlediğim ve  dinlerken en bolundan hüzün salgılayan bir eser..


3 yorum :

yoldy35 dedi ki...

Yazılarınızı gityat.com ' da paylaşabilir, sitenizi tanıtabilir ve kendi kanalınızı kurabilirsiniz. Sizi de aramızda görmek bizi çok mutlu eder.

Ashley ★ dedi ki...

ne güzel bir fotoğraf...

Berra dedi ki...

Ashley : tatlım hayalimdeki araba ve gitmek istediğim yol :) tşkler sevgiler