24 Nisan 2012 Salı

kurtarma postu

nisan ayı  benim için o kadar dolu ve yogun geçti ki, bloga yazı  giricek zaman bulamadım..anlatıcaklar birikti tabi..bu postu  gecenin  4 ünde yazıorum.. Allahtan zamanlamalı programlı yayınlama var :) aslında boş kaldıkça yazıp    hazırlamak lazım.. neyse..

Çok yogunum dedim ama  kendime de vakit ayırıyorum tabi.. ben sıkıntıya baskıya gelemiorum darlanıorum ..hayal gücümü beslicek  kafamı dagıtıcak  iş düşündürmeyecek şeyler yapmassam  ortaya bi işte çıkarmam  zor..
bi süredir atölyeye  gitmiyorum.yaglı boya resimlerim  de yarım kaldı..agırlıgı grafik tasarıma vermek durumunda kaldım..ama çok memnunum böyle yaptıgım içinde ..

geçen haftayı  dolu dolu geçirdim diyebilirim..neler yaptığımı şöyle bir sıralarsam eğer..



pazartesi film izledim beyaz şeytan  ve kanlı elmas
güzel filmlerdi çok beğendim.. 1 aydır film izlememiştim..


çarşamba tiyatroya gittim "Tarla kuşuydu juliet"
 oyun bence güzeldi temposu hiç  düşmedi ben sıkılmadan izledim.. tek sorun salonun vıcık vıcık ergen dolu  olmasıydı..ama kendimi kaptırınca etrafımdakileri de önemsemedim.. dikkatim çabuk dağılır o yüzden sevmiorum lakaidliği bu tür ortamlarda..


ve son olarak ta cuma günü "Cem yılmaz'dan Gösteri" ye gittik..çok güldüm çok keyif aldım..beni davet eden arkadaşıma da tekrardan tşk ederim..ve günün sonunda hediye ettiği çikolata geceleri çalışırken bana iyi arkadaş oldu  sabaha kadar  çikolata yedim iki gün :)


ve bunların dışında geceleri çalıştım gündüzleri çalıştım.. arada fırsat buldugumda arkadaşlarımla  yeniköy'e kaçtım..güzel bi mekana bağlandık orda ..bu dönem  hep yeniköy bebek ortaköy civarı takılıyoruz her dönem bi yere sarıoruz :)

vee son olarak benim için güzel bi haber bu.. Üniversite sınavına çalışamadan girmiş olsamda kazandım.. ben kazanabiliceğimi sanmıyodum açıkcası seneye hazırlanrım diodum ama bu sene kısmetimde varmış demek ki..

bundan 7-8 ay önce  bu kadar iyi olucagımı deseler inanmzdım..ama yaşıorum şimdi..

bunu kendim için yazıorum kendime söylüorum..

"Aşk çok şeymiş ama onun da mânası hâline göreymiş.Aşk olsaydı kıvamı bozulmazmış.Bir kalbi buraya, kalpsizlik toprağına savurmazmış.
hiç birşey için üzülmeye değmiyormuş diğmi cancağızım, ölenle ölünmüyor gidenle gidilmiyormuş ..

Sevgili berracık  sen anladın bunu ve başına gelen bir musibette  bunu buradan oku diye yazıorum
iç ses

dinleyin güzeldir cistak cistak 

Hiç yorum yok :