15 Mart 2012 Perşembe

Van Boğaziçinde resim sergisi

bir kaç gündür sergi telaşımız var.. sanat danışmanlığını yaptığım ünlü ressam  sayın hocam Haydar Ekinek'in  van ile ilgili sergisi için koşturuyorum.. bi yandan da atölyede resim yapıorum  bi yandan okula gidiyorum bi yandan grafik tasarım işleri yapıorum.. ama son iki gündür kendi işimle ilgilenemiyorum diyebilirim.. müşterilerimi ihmal ettim  özellikle şu iki gün çok yogundum kuaföre bile gitmeye zamanı zor buldum ..neyse ki bu akşam tablolarımızı  astık  ve bitirdik ..ama tabi bu esnada başıma gelmeyen de kalmadı , aracımızın kapısına ayağım sıkıştı manikürde parmağımdan oluyodum, tabloları asarken elemanlardan biri üzerime düşüyodu neyse ki sağ sağlim eve gelebildim :) sanırım hiperaktifliğime nazar değdi :)
hadi bakalım yarın ola hayrola

buradan da  sevgili blogdaşlarımı davet etmek istedim.. yarın beşiktaş  Bahçeşehir Üniversinde "Van Boğaziçinde" adlı resim sergimize tüm sanatseverleri bekleriz.. ayrıca van yöresine ait kahvaltı ikramımız da olacak açılış ile birlikte..açılış saat 12:00 yapılıcak..gelirseniz memnun oluruz  :))








Hiç yorum yok :