29 Mart 2012 Perşembe

Atölyede ki Halimiz

uzun zamandır ne anatomi nede karakalem  çizemiorum..sürekli  grafik tasarım ( logo, katalog, vs, )  ve yağlı boya yapıyorum..zaten günümüzün çoğu dışarıda geçiyor..epey sipariş aldık bi yandan onları  yetiştiriyoruz bi yandan da duvar resmi yapıyoruz..iş toplantıları gürüşmeler  ziyaretler  yemekler derken zman akıp gidiyor..


bu koşuşturmalardan  şikayetçi değilim elbette  aksine  çok memnunum..yogunum ama kendime de zaman ayırıyorum tabi ki  gezmekten  foto çekmekten  dostlarımla  birlikte  muhabet etmekten de geri kalmıorum..
günler  güzel geçiyor.. ama malesef öss için ders çalışamadım hiç..o kdar da  kitap almıştım ama olsun  bu sene olmazsa seneye  tekrar denerim ..sıkıntı yapmıyorum..bu sene çalışamadım çünkü herşey üst üste geldi ama en azından güzel şeyler oldukları için bu gelenler  problem yapmadım ..ne olması gerekiyorsa o olur zaten sıkıntı yapmaya gerek yok diye düşünüyorum..seneye  gereken özveriyi  gösterip tekrar  giricem sınava ..o yüzden bu  pazar  günü giriceğim  öss için hiç heycanlı bile değilim :)













2 yorum :

Profösör dedi ki...

Grafik iletişim dilinin odağını oluşturuyor artık. Grafik disiplini bütün sanatları içine alabilecek bir bünyeye sahip.

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Okuldan mezun olduktan sonraki günlerimi hatırlattın bana :) her halükarda güzel geçiyor o şekilde günler, hiç bir şeyi dert etme sakın.

http://kacikturuncu.blogspot.com