17 Şubat 2012 Cuma

son zamanlarda ki halet-i Ruhiyem


içimde patlamaya hazır bi volkan gibi kaynayan bişey var sanki..bi bakıyorum kabıma sığmıyorum..bi bakıyorum miskin miskin dolanıorum evin içinde..elimde çay kahve ayağımdan  hiç çıkmayan panduf lar  üzerimde  bana bir kaç beden  büyük olan erkek kardeşimin poları ile o oda senin bu oda  benim  dolanıorum..


Ders çalışmam gerek .. sırf kendimi  motive etmek için gidip paramın bir kısmını  ygs kitaplarına  yatırdım..böyle renkli renkli kitapçıkcalar aldım ki görsel açıdan da çeksin diye.. ne gördüysem aldım aldım aldımmm ve aldım..bir hevesle  eve geldim  çalıştım falan  gayet güzel ben böyle gidersem  ygs ye kadar bunları su gibi ezberlerim  yeaa  dedim.. amma  velakin ertesi gün  sıkıldım bu durumdan ve kendimi alışverişe vurdum..ama bu sefer annemle gittim.. ve aldıklarımı eve sokmakta problem yaşamadım..

ayy anne bu çok güzell  ,,
ayy anne benim  bundan yoookk  bla bl abla diye  aldım da aldım ..kısmen de olsa alışveriş  rahatlatıyor beni.. ama  zorunlu oldugum  durumlar aklıma geldikçe hiç bişiden  keyif alamaz oldum.. aklımda hep yapmam gerekenler ve sorular sorular
ders çalış berra!!!
okulu kazanabilicek miyim  ( bu gidişle zor sanırım)
çizim yap berra!!!
okumam gereken kitaplar  yıgıldı..
grafik çalışması için yaptıklarımı  baskıya göndermem lazım..
görmem gereken sergiler var ( evden çıkmaya üşeniyorum)
gitmem gereken söyleşiler konserler
çizmem gereken binlerce anatomi çizimi
söz veripte hala yapmadıgım  çizimler..
off saydıka bile içim daralıyor ya :( ve sayamadığım daha neler neler ..

Allahtan şila var çok sıkıldıgımda  onunla oynuyorum ..insanın  mutlaka evcil bir dostu olmalı bence..
neyse içimi de döktüğüme göre gidip  ders çalışayım..



Biraz caz dinleyelim mi ? ben çok severim  bu hatunu ve bu şarkısını özellikle
O şarkı 


6 yorum :

hemera-nyks dedi ki...

eline sağlık. şarkıyı bende çok severim :)
-
hemera

Berra dedi ki...

hemera-nyks : rica ederim.. sevindim :)

Ashley ★ dedi ki...

Ya herkesin mi ruh haliyesi böyle şu sıralar :( Bende iyi diilim

Berra dedi ki...

ashley: umarım bu pek nahoş olan durumdan bi an önce sıyrılırız canım :(

ccc8 dedi ki...

bir çok blog ta aynı konu işleniyor.blog sahipleri bundan dertli (özellikle bayanlar) maalesef ki ara ara hayatımız boyunca yaşayacağız bu durumu

Berra dedi ki...

ccc8: off genel bir bunalma hali var demek ki.. ama çabuk geçer umarım çok sıkıcı bi dönem :(