22 Şubat 2012 Çarşamba

günlüğümsü

bu günlerde çok sıkılıyorum.. ders çalışmam gerek zorunlu hissedince  yapasım gelmio ama  yapmadan da olmuyo..dersten sıkılınca çizime geçiorum.. ondan sıkılıncada derse.. tabi elimde telefon sürekli de bir twit atma halindeyim..çiziorum çiziorum kusana kadar çiziorum.. ama hepsi 15 er dk lık skechler.. adam akıllı bişi yok ..bunların yanı sıra pc de programla oluşturmam gereken bazı  çalışmalarda var katalog broşür afiş ve logo..ama hiç enerjim yok nedense.. aklımda o kadar çok fikir var ki  ne zaman icraata geçicem  merakla bekliorum..buraya da  pek bişi ekleyemiorum haliyle  bari  geçen gün okulda çizdiğim ineği   koyalım..ilk defa hayvan çizdim.. hocam beğendi ilk olmasına ragmen :)  şimdi karşınızda sarı kız :) 


telefonla çekince biraz kayık oldu :)


bunu da fotograf dersinde karalıodum ..çizim dersine geç kalıorum fotograf dersinde çizesim gelio çok garibim ya çok 

bunu geçen ay çizmiştim.. 
 bunu da geçen ay..

4 yorum :

Syhn dedi ki...

ne güzel çiziyorsun ya maşallah, en çok sandalyeyi begendim.

Berra dedi ki...

seyhan: ilham perilerim sık sık gelse güzel olcak ama işte bu kadarcıkla idare edioruz.. tşk ederim canım :))

karakutu dedi ki...

alakasız ama yazı fontunu değiştirsen daha okunaklı filan yapsan ?

beyhan dedi ki...

selam berra
inek biraz atımsı olmuş ya :)sandalyede de kollarında biraz uyumsuzluk olmuş gibi ama iyi çiziyosun başarılarının devamını dilerim.