10 Şubat 2012 Cuma

çizik

Büyük iskender heykeline hayranlığımı bilen bilir.. hatta genel olarak heykelleri çok severim..dün gece  yine didemle  otururken birden o heykeli çizesim geldi..saat gece 12 ye geliodu sanırım..üşenmedim çizdim kendimce tabi.. yüzünü başka bi yüz olarak yaptım sonra sildim en iyisi yüzsüz olsun dedim.. zaten benim için önemli olan kısım anatomi..neyse işte velhasıl kelam çizittirdik  kanaatimizce..boş durmaktan iyidir dedik..


 ilk hali böyleydi biraz ara verdim

 sonra biraz kankamın saçlarını ördüm 
 çizerken şekilden şekle girdim
ve finish :)
Hadi bi güzel Caz şarkısı dinleyelim
Tık Tık 

4 yorum :

nilerk dedi ki...

Resim yapmaya değil de kankayla kız kıza gecelemeye çok özendim...

Berra dedi ki...

insanın kafa dengi arkadaşıyla sabahlaması güzel gerçekten biz sık sık yapıoruz :)

Balköpügü dedi ki...

harika çizmişsin gerçekten bravo :)
ben de grafik tasarım okuyorum ama çizmeyi beceremiyorum bu kadar daha çok illustrasyon kafasında çiziyorum böyle detayları hep atlıyorum :)

Berra dedi ki...

Balköpüğü: çok tşk ederim canım.. ama malesef bende pek iyi sayılmam çizim konusunda ..hatalar çok malesef ama düzelticez inş. :) grafik tasarım çok zevkli bi bölüm gerçekten bende bu sene öss de şansımı denicem hayırlı bakalım :)