9 Ocak 2012 Pazartesi

suluboya palyaço

Gün içerisinde fırsat buldukça bişiler çizmeye çalışıorum..sıkıldıgımda da suluboyaya sarıorum..az önce de bi tane palyaço yaptım..ama ne yapmak her yanı şilanın pati izleriyle dolu..son zamanlarda o kadar yaramaz oldu ki zor baş ediorum onunla..bu gün ben çay bardagını devirdim o da suluboyanın su kabını devirdi sanırım sakarlıkta bana çekmiş :) bayılıyor suyla oynamaya iki de bir gelip patisini batırıyo..şimdi yazınca komik gelio gülüorum ama o yaptgında çok sinir oluorum birde patisini suya batırdıktan sonra yüzüme dogru sallayıp bana sıçratışı yokmu deli oluorum..ama seviorum onu nihayetinde..şimdi yanımda uyuyo horlayarak :) tabi çok yoruldu kızım  boyalar sular falan :) resim kagıdının da içine ettik çay çaorba karışık bi teknik oldu :) zaten çokta önemli bişi deildi :)




burda rengini programla koyulaştırdım seviorum koyu  tonları

2 yorum :

ayyüce dedi ki...

suluboya çalışmalarınızın hepsini ayrı ayrı çok beğendim, tarzınızı çok sevdim ayrıca bu resimde kötü birşey de göremedim:) ellerinize sağlık

Berra dedi ki...

ayyüce: tşk ederim ayyüce begenmene sevindim :)