24 Ocak 2012 Salı

günlük post ( 2010 dan kalma taslaklarda unuttuğum yazı)

dip not: Bu yazıyı 2010 yılının mart ayında yazmışım..taslaklara bakarken  fark ettim yayınlamayı unutmuşm sanırım yada kesin ekliyeceğim bir şeyler vardı..şimdi oldugu gibi düzenlemeden yayınladım :) pek faalmişim o zmanlarda da  :) seminer seminer geziodum şimdi onlara pek fırsat buluyorum..

ya ne zmandır yazmıorum bloga .. niyeyse hiç yazasım yok üşeniyorum.. :) ama canım sıkılıo buraya bişiler yazmam lazım .. cuma günü bi yere gittim keyf-i balat diye bi mekan .. çok begendim tam bana göre bi yer..otantik romantik :))  o yagmurda ıslana ıslana gittim  ama iyikide gitmişim ..sözde fatihle çizim yapcaktık ama çene yapmaktan  bişi yapamadık :)  bu arada kendisi bana ingilizce dersi vericek özel ders yani :) tabi  fırsat yaratıp görüşebilirsek.. kendisi wep tasarımcı grafiker aynı zmanda,görseli harika oldugu için bi kaç tüyo alıyım dedim  ama bizim çeneler tavan yaptı tabi benim çizimde yalan oldu :) hımm bu arada ben geçen ctesi değil ondan önceki ctesi ( dıdısının dıdısı gibi oldu ) yazarlar birliğine gittim yazarlığın saklı bahçesi diye bi program var Ali Ural'ın hazırladıgı orda bi yazarla tanıştım YASEMİN KARAHÜSEYİN  çok tatlı bi bayan kendisi nasıl yazmaya başladıgını ve kitabının yazma evresini anlattı .. yazmak hiç kolay iş değiş aslında (yani kitap yazmak ) bende bi kaç soru sordum kendisine, biraz muhabbet falan derken öyle geçti o gün.. bu sıralar baya geziorum.. bi yanım çok aktif diğer yanım da bi o kadar tembel.. seviyorumda bide bu tembelliği ya :) bu arada kursta bi kompozisyon çizdim kuruboya ile ilk denememi yaptım  stilist çizimleri hariç kompozisyonda ilk yapışım  burayada eklerim not verin bana :) hoca not veremeden askere gitti:)) çok zevkli oluyomuş kuruboya ile çalışmak bide tükenmezle  kuruboya karışık yapıcam  bakalım o nasıl olucak :) saat oluyo bu kadar dedikodu yeter bu günlük .. daha nisan ayı listesi yapıcam pff cidden uyuşuk oldum iyice :)  sabahın köründe geliorum ofise mıymıntı oluyorum erken gelince :)) bişi yapasım gelmiio yarın yapcam  ama söz ..

2 yorum :

Profösör dedi ki...

Çalışmalarını dikkatlice takipediyorum. Günün birinde bir kültür sarayında karma eserlerini izleme şansını da yakalayacağıma inanıyorum.

Berra dedi ki...

Profösör: çok tşk ederim sizlerden bunları duymak çok güzel..inş o günler gelir bende çok isterim :)