29 Ocak 2012 Pazar

Filmler

uzun zamandır izlediğim filmlerden bahsetmemiştim..bu gün  bu soğuk pazar günün de yanıbaşımda dumanı tüten mis kokulu kahve eşliğinde filmlerden bahsedeyim dedim..

geçtiğimiz perşembe almadovar'ın filmi olan "İçinde yaşadığım deri" filmini izledim..film psikolojik bir film kurgu  çok iyiydi gerçekten..insanı dehşete düşüren  cinstendi..sıkılmadan izleyebiliceğiniz bir film..






ben izlediğim filmlerde genelde seçici oluyorum artık..sıradan filmleri sevmiyorum..daha çok otobiyografik ve psikolojik filmleri tercih ediyorum..

cuma akşamı da yine bir psikolojik bir film izledim "Oldboy " güzel bir filmdi..hatta öyle ki bu  almadovar'ın filminden bile daha çok dehşete düşürdü ve  daha çok etkilendim diyebilirim..



film izlemek önemli bir şey bence.. insan okudugu kitaplardan  izlediği filmlerden beslenir.. eğer bir şeyler üreten bir yapınız varsa yada benim gibi sanatın her hangi bir dalına  gönül verdiyseniz o zman bunların önemi bir kat daha artıyor..

mutlu pazarlar..

4 yorum :

hemera-nyks dedi ki...

yazını okumam isabet oldu içinde yaşadığım deri yi izlesemmi izlemesemmi diye çelişkide kalmıştım izlicem teşekkürler :)
-
hemera

Berra dedi ki...

hemera-nyks : izle bence de :) güzel filmdi .. rica ederim :)

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Filim izlemeyi çok seviyorum ama dehşet filimleri izleyemiyorum.Etkisinde kalıyorum:(
Uyuyamıyorum:(korkuyoruuuuum:(
Sevgiler...

Berra dedi ki...

aşırı gerilim ve dehşet türünü bende izleyemem hele kanlı kesmeli filmler hiç tarzım değil :) insan etkisinde kalıyor cidden.. ama bu filmleri tavsiye ederim cnm :) sevgiler