28 Ocak 2012 Cumartesi

blogumun 3. yaş günü

Bu gün blogum 3. senesine girdi..bende eskilere yolculuk yaptım bu zaman tünelinde..ilk başladığı an'a gittim şöyle bir..


Herşey 2010 yılı ocak ayının 28 inde başlamıştı.. Evet o gün burayı açtım ve kendime dair hayata bakışıma dair paylaşımlarda bulundum..Geriye dönüp bakınca iyi ki diyorum, iyi ki açmışım burayı ..Çünkü insan bazen ne yaşadıgını unutabiliyor ama yazılan şeyler unutulmuyor..Blogumun sloganında da oldugu gibi ne demişler söz uçar yazı kalır..Şimdi geriye dönüp yazdıklarımı okuyorum da vayy be diorum  ne çok şey yapmışım yada ne çok üzülmüşüm..tabi ki sevinçlerimi mutlu anlarımı da okudukça mutlu oluyorum..her açıdan ne kadar yol katettiğimi görmek gerçekten güzel.

ve sevgili blog okuyucuları sizler iyi ki varsınız..paylaşımlarıma yaptıgınız içten  bir merhaba ile bu maceramın bir parçası oldunuz..hepinize kucak dolusu sevgiler..

7 yorum :

Nihan dedi ki...

Nice blog yıldönümlerine Berracığım,,sen de iyi ki varsın..

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Nice nice yıllara...
Sevgiler:)

Profösör dedi ki...

Güzel bir bloğun var tebrik ediyorum. nice senelere ve nice daha iyi günlere diyorum.

Gabriel Gray dedi ki...

"Çünkü insan bazen ne yaşadıgını unutabiliyor ama yazılan şeyler unutulmuyor" cümlesi ile blog tutmanın zevkini açıklamışsın.

Nice yıllara.

Berra dedi ki...

Nihan : Tşk ederim cnm :)

Gönül çelen: Hep birlikte inş cnm tşkler..

Profösör: Çok tşk ederim profösör inş. hep beraber diyelim..

Gabriel Gray : Tşkler gabriel :)

Ashley ★ dedi ki...

vavye :) bu bloğun ilk zamanlarını biliyorum lan ben.Hep yazarsın işşallah berra.

Berra dedi ki...

Ashley :hehe saolasın tatlım ilk zamanlarda da vardın şimdide varsın..ama en önemlisi iyi ki varsın.. :) inş tatlım tşkler