27 Ekim 2011 Perşembe

zor zamanlar

İki çay içmiştik orada birisi açık
     Keşke yalnız bunun için sevseydim seni . . . 



21 Ekim 2011 Cuma

soyut çekimlerim ( yol,deniz ve ışık)

bunlar 2 ay önce çekilen  fotograflar, anca yükleyebildim..o zmanlar hava o kadar da soğuk değildi..rumeli kavağına giderken yolda çektiklerim..her zman çok sevmişimdir soyut fotografları farklı şeyler ilgimi çeker bunlar da benim farkım olsun bakalım nacizane amatör çekimler..şimdilik hepsini  koymayacağım ama ara ara  eklicem buraya ..


20 Ekim 2011 Perşembe

Osman Hamdi Bey ve Amerikalılar





Osman Hamdi, (d. 30 Aralık 1842, İstanbul - ö. 24 Şubat 1910 İstanbul) Türk arkeolog, müzeci, ressam ve Kadıköy'ün ilk belediye başkanı.
Osmanlı sadrazamlarından İbrahim Ethem Paşa’nın oğlu, müzeci Halil Ethem Bey ve nümizmatİ smail Galip Bey’in ağabeyidir.

17 Ekim 2011 Pazartesi

Farid Farjad konseri Caddebostan Kültür Merkezi

15 ekim cumartesi günü caddebostan kültür mekezin de farid farjad konserindeydim..benim farid hayranı oldugumu bilmeyen  yok sanırım..bu konseri de diğerleri gibi çok güzeldi..konser öncesi sergileri gezdik..keyifliydi..bu arada ckm yi çok begendim tam bir kültür merkezi gerçekten.. tiyatrosu sineması  sergi salonuyla beni  cezbetti..  en kısa zmanda tekrar  gidicem  sergiyi detaylı gezmek için..şimdi  bir kaç foto eklemeden olmaz tabi.. aslında çok fazla foto ve video çekmemeye  dikkat ettim çünkü  o zman  dinlediğim müzikten bir şey anlamıorum.. sadece sevdiğim iki parçayı videoya aldım.. biri golha biri de bilen bilir amad amma

Bedri Rahmi Eyüboğlu 100. Yıl sergisi




Kadıköy Belediyesi, Dünyaca ünlü sanatçımız Şair-Ressam Bedri Rahmi Eyüboğlu’nu, doğumunun 100. Yılında özel bir sergiyle anıyor. Eyüboğlu’nun uzun yıllar yaşadığı Kadıköy’deki evinde bulunan kişisel eşyaları, ünlü tabloları, yazmaları, gravür ve seramik objeleriyle ölümüyle yarım kalan son tablosunun da arasında bulunduğu 90 parça sanat eseri, Kadıköy Belediyesi’nin ev sahipliğinde sanatseverlerle buluşuyor.

cumartesi günü izledim sergiyi konser öncesinde..

7 Ekim 2011 Cuma

cilveli kedim nazlı pisim benim

insanın  siyah bir kedisi varsa ve yaramazın tekiyse yerlerde yuvarlanıp  gelip tepesine çıkıosa  bunu bile bile beyaz gömlek giymenin alemi ne ki :)  ama sevioruz ve giyiyoruz işte napalım.. kızıcığım çok afacan ellerimin her yanı tırmık içinde..kucağımdan hiç inmez zaten ya benim yada patronumun kucağındadır..ona o kadar yapmasa da beni  fena sıkıştırıyo  her dakka oynayalım istiyo bide inatçı ki hırsını alıp ısıramassa  doğru kapı agzında ki paspası paralamaya gidio :) nihayetin de memnun muyum  hemde çookkk..

4 Ekim 2011 Salı

Bir Bir


seni bende beni sende arıyorlar
beni senden seni benden tanıyorlar bir birim gibiyiz tümünün gözünde yarım'larımızı bütün sanıyorlar
Özdemir ASAF

1 Ekim 2011 Cumartesi

Benim Adım İstanbul (gerisini sen anla )


Yorgunum..Bu neyin yorgunluğu bilmiyorum,ama yorgunum işte..Körüm..Unutkanım..Sağırım..Aşkın gürültüsüyle sağır oldum sanki..Dilsizim..Kelimelerimi kaybettim..Öznem yok..Her geçen gün kendime yeni bir şeyler eklerken ,bir şeylerimi de kaybediyorum..mesela neşemi kaybedince yeni yeni hüzünler ekledim benliğime..