30 Mart 2011 Çarşamba

sevdim ♥


Çok sigara içerdim
Pat diye bırakayım derken
Her sabah düşüncesiyle uyandım
Baktım olmuyor
Yavaş yavaş uzaklaştım
Son içtiğim sigaradan sekiz saat sonra
Nefesim değişti...
İkinci sekiz saatte
Ciğerlerim onarıma başladı
Üçünü sekiz saatte
Yüzümün rengi aynı değildi artık
Sende öylesin sevgilim
Bak,alıştım olmayışına
Şimdi seni hiç sevmemiş gibiyim
Sigarayı özlüyor muyum? diye sorarsan
Sadece içenleri gördüğümde sevgilim
Sadece içenleri gördüğümde. . .

Seni sevdim, seni birdenbire değil usul usul sevdim
"Uyandım bir sabah" gibi değil, öyle değil..

28 Mart 2011 Pazartesi

yasak kalkmış merhaba blogum ve blogcanlarım :)

Bir süredir bloglar da olan sorundan dolayı bende blogumdan koptum haliyle,ama neyse ki yasak kalkmış ve sorunsuz girilebiliyor artık..Bir süredir epey yogundum ki hala da öyleyim, ama en azından derslerim biraz daha hafifliyo gibi..Bu zaman zarfında fırsat buldukça bişiler yapmaya çalıştım..Fridanın sergisine son bi hafta kala gittim..sözde çok zaman var sıkışık bi güne sıgdırmıyım rahat rahat geziyim dedim ama hiç zaman olmadı,baktım sergi bitimine bi hafta var hemen gittik cancanla hem Fridayı hem Çarlık rusyası sahnesini gezdim pera art shoptan birde Frida resimli ayraçlardan aldım..cancanın hediyesi olan Frida kitabımın arasına koydum :) Sonrada taksimde ki konak ta bi güzel kebap yedik çok güzel bi gündü benim için, sergiye gitmeden filmide izlemiştim sergiyle ve kitapla bütünleşince inanılmaz bi keyif aldım ohh miss ..Pera müzesine teşekkürler böyle bir koleksiyonu Türkiye'ye getirdikleri için..

Bunun dışında yazarlar birliğine bi süredir gidemiyordum.Malum okul çıkışı karşıya geçiyorum kursa diye, bi süredir üstadların konuşmalarına katılamıyorum.Ama artık  bazı değişiklikler yaptım..En kısa zamanda tekrar başlıcam..Okuldaki derslerde temel sanat eğitimi devresi bitti şimdi grafik zamanı :) Çok şükür kurtuldum şu guaj boyalardan.Nerdeyse nefret eder hala geldim o çalışmalar yüzünden..Bi süre guaj görmek istemiorum  mümkünse..Ödevlerin ne kadar agır oldugunu yazılarımı okuyanlar çok iyi bilir her daim yakındıgım için :) ve bundan dolayı pek bişi çiziktiremediğimi de bilirsiniz :) Duygusal açıdan yaşadıgım bazı olumsuzluklar beni bi kaç ay mı desem  ne desem bilemedim baya bi yordu..bu sebeple bişi çizmekte istemedim hatta hiç bişi yapmak istemiyordum ama geçti artık herşey olucagına varır kısmette ne varsa odur..Hiç bişey için üzülmem artık. Ben bana herkesten çok lazımım..Kimse beni üzecek kadar önemli olmamalı artık böyle düşünüyorum..Yoluma bakıcam, biten biter giden gider bundan sonra keyfime bakarım ben, hayata geç kalmamak lazım ..artık bol çizgi, bol sergi, bol kitap ve bol gezi olucak :) Hepinize slm blogcanlar ve bu yazıyı okuyan herkes :) şimdi biraz blogları gezelim dimi :)
Ama şarkı paylaşmadan olmaz ne diyoruz şimdi say hello  :)

Say Hello

14 Mart 2011 Pazartesi

doku çalışmalarım..

bi süredir hatta uzunca bi süredir çizimle ilgili bişi paylaşmadım..gerçi pek kayda değer bi çalışma da yapmadım okulda ki ödevler çok zmanımı alıyor..onlardan bazılarını koyalım bakalım buraya..bu kız ne yapıyo diyenlere cevap olsun :)



Özgün bitki doku çalışması (guaj boya)




Özgün bitki doku çalışması ( Karakalem)


Hayvansal doku çalışması (guaj boya)




bu şarkıyı da çok severim..çizerken de süper oluyor :) 


9 Mart 2011 Çarşamba

kestik / biraz mola

biraz mola verip yazı yazalım..

bu ara o kadar dalgınım kii..uykusuzkugun verdiği yorgunlukta var tabi..ve tabi başka şeylerde..
ctesiden beri üzerimde bi karabulut dolanıyo sanki..cuma günü sabah 7:30 tan ctesi gece 2 ye kadar uyumadım..cuma gecesi sabahlayarak ödevleri yetiştirdim..ardı arkası kesilmiyo ki biri bitmeden diğeri ekleniyo..sabah 7 de bitirdim çalışmayı sonra okula gittim uyumadan orda da sınav olduk doku çalışmasından saat 10 dan 2:30 a kadar kalkmadım yerimden, su bile içmedim yanii..o bitti ordan çık karşıya geç kursa git..kursa gittiğimde pestilim çıkmıştı galiba ..şaner hocam heykelini yaparken masada sızıcaktım az daha ( hatta uyudum bile 15 dk falan çaktırmadan) gözü kapalı çiziodum ne çizdiğimi bilmeden ..

dün akşam yine geç yattım..ve yine bir guaj çalışması yapıodum..çalışmayı tamamlayamadıgım için ofise getirdim burada yapıyım dedim..maşallahım var baya da yaptım..ama o kadar dalmışım kii boyalı fırçayı su kabı yerine çayımın içine koymuşum..he bide görünce şaşırıyorum  kim koydu bunu çayımın içine ya dercesine saf saf bakıorum..ya fark etmeden tekrar fırçayı alıp boyamaya devam etseydim ve o çayı da içseydim öğğ ne iğrenç yeşil boyalı çay..twitterda da dalga konusu oldum iyi mi :)  hemen toplamam lazım kendimi .. ne deseler haklılar yanii..şimdi bu yazıyı yolluyorum ve kalan çalışmayı bitirip diğerine geçiorum..ama önce kahve içmem lazım..
bu şarkıyı çok dinliyorum bu ara 

3 Mart 2011 Perşembe

"sana"dır tüm iç çekişlerim..




Birlikte o kadar çok anımız var ki,bütün gün hiç bişey yapmadan film izler gibi kafamın içinde ki bizi izliyorum..Bize dalıp gidiyorum..Bazan en son gittiğimiz yeri anımsıyorum..Bazan konuştuklarımızı..Bazan inatlaşmalarımızı..Bazan kavgalarımızı..Geçen gün internette bi gazetenin sayfasında dogru mu yanlış mı? gibi saçma sapan oynadığımız soru cevap oyununu hatırlıyorum gülüyorum kendi kendime..Bazan seninle bi an göz göze gelince sanki ilk defa aşık olmuş gibi heycanlanıp, gözlerinde ki aşkı, sıcaklığı ta kalbimde hissetiğim anları..Bazan birlikte dinlediğimiz benim sevdiğim seninde ben seviyorum diye dinlediğin şarkıları..Senin yanıma gelirken aldığın çikolatalı ama adını bilmediğim tatlıyı..Beraber yediğimiz pizzayı..

Bazan ben motorla giderken ellerimi iki yana açıp şarkı söylerdim..Bazan sen duymazdın bile..Son zamanlarda çok kavga ederdik..Ama en sonunda seni seviyorumla biterdi kavgalarımız..Küs kalamazdık ki..Kızardım sana ama çok da severdim,belkide bundandı o kadar kızmam..Sen de kızardın ama belli etmezdin..Kırmak istemezdin..Ama ben kırardım, çok kırar sonra da çok üzülürdüm..Ama sen bilirdin..İsteyerek söylemediğimi canımın yandığından canını yakmaya çalıştığımı..Bilirdin! anlardın! susardın yine severdin..Bazan kedim diye severdin beni..Bende sana derdim bi çok şey..Bi çok şey derdim çünkü, hiç bir kelime,cümle seni anlatmama ifade etmeme yetmezdi..Mesela kızınca eşşek sevgilim derdim..Bazan çok sevdiğimden de derdim..Kuşum dememi istemezdin uyuz olurdun..Bazan mavişim derdim o deniz gözlerinde kaybolup giderdim..

Artık seni kaybettim..
Birbirimizi kaybettik..
Ama yine de ben senden gidemem.. gitmem..unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir..

1 Mart 2011 Salı

karakalem doku çalışmalarım


         soğan ve sarımsağı begenmedim ama tekrar yapmıcam sıkıldım bunlardan artık..

Ne zmandır çizim paylaşmıyodum  bu açılış olsun arkası kesilmesin  inş..son zamanlar da kafa patlattıgım bi çizim konusu"dokular" ..bitkisel doku olarak bunları yaptım gece gece bu kadar oldu..hem çalış hem oku  geceleri de ödev yapmakla geçio işte..şimdi bi de hayvansal doku ve başka bi doku çalışması daha yapmam gerek..onları guaj boya ile çalışıcam yapınca eklerim artık 
 tabi tekrar bloguma  girebilmek kısmet olursa..Dijitürkün saçmalığı yüzünden kişisel haklarımız elimizden alınıyor..kampanyada sonuna kadar  destekçi olucam.. blogumu seviyorum  ve kimseye dokundurtmam !