30 Aralık 2011 Cuma

yoğun ve keyifli zamanlardan kısa kısa Vol:2

Şila da bu kedi gibi akıllı dursa bende şöyle bi masa da çalışsam nolur yani


son zamanlarda hayli yogun geçer oldu günlerim..o kadar ki uzun zamandır kitap bile okumuyorum, okumuyorum da değil aslında okuyamıyorum daha dogru olur..1 aydır sadece 2 tane film izleyebildim..kültür sanat dersi ve sanat tarihi dersleri öyle yogun ki  müzelerden çıkmaz olduk :) neyse ki o bitti çok şükür..şimdide çekimlere çıkıoruz fotograf dersinden dolayı..aynı zmanda grafik işleri de yogun bi şekilde devam ediyor..son bir kaç tasarım kaldı dosyayı tamamlamama..ondan sonrası ver elini uludağ :)
bi kaç güncükte olsa kaçamak yapmaya ihtiyacım var..kataloglar yüzünden  3 gün sabahladım  zombi gibi oldum ..her şeye birden yetişmek çok zor ama keyifli de oluyor şikayetçi değilim..ama annem babam ve arkadaşlarım şikayetçi, yakında kürdan gibi olucaksın demeye başladılar :)


bir süredir çizim paylaşamıyorum eve geç gidiyorum  haliyle de çizimleri fırsat buldukça ofiste yapmaya çalışıorum   tabi şila hanım müsade ettiği sürece ..son zmanlarda iyice yaramaz oldu hiç durmuyor ben neyle meşgulsem ona sarıyor..yanında çizim yapmak imkansız ancak uyudugunda bişiler karalayabiliyorum..bu ara sıkıldıkça beyaz dekorasyonlu oda fotograflarına bakıyorum..baktıkça içim açılıo bir gün kendime ait ofisim olursa bembeyaz yapıcam :) neyse bakalım şimdilik bu kadar fırsat buldukça bana dair günlüğümsü yazıları yazmaya devam edicem..hoşça ve sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok :