12 Aralık 2011 Pazartesi

yoğun ve keyifli zamanlardan kısa kısa











bu fotograf içinde sevgili kardeşim Volkan Demir'e tşkler


çok yogun bir haftayı geride bıraktım.. bütün hafta koşturmaca ile geçti bloga pek zaman ayıramıorum bu yüzden.. bu hafta zaten  sunum telaşı yüzünden elim ayağım birbirine karışmış durumdaydı ama allahın izniyle altından kalktım.. her şey süper bi yandan çekimlere çıkıorum  .. bir yandan sosyal aktiviteler derken  inanılmaz bir yogunlugun içinde buldum kendimi ..
bütün bunlar nasıl oldu anlamadım birden kendimi bu çarkın içinde buldum..ve inandım ki hiç birşey tesadüf deilmiş :) dün ki katıldıgım programda birde ebru yaptım  :) ilk denemem bu oldu  :) resim sanatından sonra bir de ebru denemiş olsun ve suya yazı yazmak dedikleri gibi suya resim  yapmak ta bambaşka bir duygu.. Dün Akşam kültürlü gençlik derneğinin gecesindeydim..programdan sonra saygı deger başkan ve diğer abilerim  büyüklerim akranlarım ile at pazarında hoş sohbetler ettik ..yorucu yogun ama bir o kadar da güzel zamanlar yaşıorum  son zamanlarda ve bu bana  çooook iyi geliyor :)


bu fotograf için  sayın başkan Ercan Albeniz'e

2 yorum :

Kardeşim dedi ki...

çok güzel bir uygulama.

Berra dedi ki...

tşkler..