30 Aralık 2011 Cuma

ve işte 2012 wishlistim :)

2011 yılının sonuna geldik son postumu şimdiden yazayım istedim..bu yıl benim için iyi başlasa da ortalarında üzerime kara bulutlar çöktü ama yıl sonuna bi kaç ay kala hayatımda inanılmaz değişiklikler oldu 2011 yılında çok mutlu anlarımda oldu çok üzüldüğüm anlarımda..bol bol gözyaşı döktüm sağlık sorunları yaşadım ama her şeyin bir çaresi bulunuyor elbet rabbim herşeyin hayırlısını versin yeter ki..bi kaç ay öncesinde ki vehameti üstümden attım silkindim kendime geldim ve 2012 ye bomba gibi giriyorum  allah nasip ederse..bütün o kötü günler geride kaldı..artık çok mutluyum işimde okulumda yükselme zamanı bu senenin bana çok iyi geliceğini umuyorum bazı şeyleri kafamdan silerek  gelicek güzel günlerin önünü açtım :) hazırım 2012 gelebilirsin :) 

adet oldugu üzere senenin son postunda bende wishlistimi oluşturdum bunların hepsini istiyoruuuuuummm :))

   bir sürü renkli resim kağıtları  ve boya kalemleri  istiyorrum yağlı boyaları da unutmadım tabi :)



seçtiğim kabanlar ve trençkotlar favorim bu kış güzel geçicek sanırım :)

 bu papuçların hepsini ayağımda görmek istiyorum :) yok yok ayakabı hastalıgı var bende kesin :)

en az şeyi de teknolojik ürünlerden istemişim ya bunlar bana yeter fazlasını istemem :) 
hepsi bu kadar  aslında çok görünüyor ama  çokta değil yani :)
herkese başta sağlık olmak üzere huzurlu aşklı  mutlu mesut hayırlı bir sene diliyorum ve tabi ki bol kazançlı :) 

4 yorum :

♥ PEMBE PATİ♥ dedi ki...

Sağlıklı,mutlu yıllar.
Mırk:)

nilerk dedi ki...

Umarım tüm istediklerin gerçekleşir mutlu yıllaaaaaar

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Mutlu yıllar:)

Berra dedi ki...

gönül çelen: tşk ederim cnm sana da mutlu yıllar :)

nilerk:amin inş tşk edeerim :) dilerim sizlerinde :)

pembe pati: musmutlu yıllar :)